annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb nog MB's over en toch krijg ik een bericht dat ik meer moet betalen. Hoe kan dat?

Beantwoorden
Highlighted
Bvg
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Volgens base consult en nazicht van mijn verbruik heb ik nog 936 mb over, terwijl ik al een bericht krijg dat ik meer dan 10 euro over mijn abonnement zit. Hoe kan dit?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Bvg,

Op 2 november zijn onze tarieven veranderd. De meeste abonnementen hebben meer minuten en data gekregen. Omdat dit voor veel klanten tijdens de facturatieperiode is gebeurd en niet op de facturatiedatum zelf, denkt het systeem dat je nog de oude databundel hebt. Hierdoor zijn de waarschuwingsberichten en de gegevens in de MyBASE app niet correct.

Wanneer je nieuwe facturatiedatum start, zal alles weer op punt staan Smiley Knipoog . Tot dan kan je je resterende MB's checken door een gratis sms te sturen naar 1912 met daarin het woord CONSULT.

Onze excuses voor het ongemak!

Wil je weten wat er juist gewijzigd is in jouw tarief? Surf dan snel naar het artikel 'BASE pakt uit: Nieuwe tarieven voor eind 2016!'.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos