Hi Zonderling,
Mijn excuses dat je nu pas een antwoord krijgt. De moderatoren van de Community zijn enkel actief van maandag t/m vrijdag tussen 9h00 en 18h00. Anders had ik je graag al meteen geholpen hoor! Ik begrijp dat het heel vervelend moet zijn om niet te kunnen bellen, sms'en en surfen.
Wanneer je betaald hebt via de
MyBASE app of via de
Klantenzone, krijg je een sms wanneer de betaling is voldaan. Het kan tot 48 uur duren voordat het systeem de lijn automatisch reactiveert.
Ik kan begrijpen dat je niet zo lang wenst te wachten! Je kan een betaalbewijs e-mailen naar collection@telenetgroup.be of je neemt je betaalbewijs mee naar de BASE-shop.
In de BASE-shop zal je lijn onmiddelijk worden gereactiveerd. Kies je ervoor om een betaalbewijs te sturen, dan zal je een sms ontvangen zodra je lijn weer vrij is gemaakt. Dit kan tot maxiumum 48 uur duren, maar vaak is dit vele sneller!
Om zulke ongemakken te vermijden kan je natuurlijk altijd kiezen voor een
domiciliëring. Zo hoef je je geen zorgen meer te maken over de betaling. Indien je hier interesse in hebt, kan je deze activeren via de
Klantenzone.
Ik zag dat je lijn ondertussen werd gereactiveerd door het systeem zelf. In ieder geval heb je nu tips om de reactivatie in de toekomst te versnellen :$ .
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .