annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan de factuur nu niet betalen. Wat nu?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb momenteel geen geld meer op mijn rekening maar ik heb 1 factuur dat ik moest betalen maar wat gaat er dans gebeuren ik krijg pas mijn geld de 5 de Van de maànd ik ben echt Bang dat is mijn 1ste keer dat dit gebeurt
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (3)
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Julie,

Geen drama hoor ;-). Kan je je community-profile vervolledigen met je gsm-nummer? Misschien kan ik een oplossing aanbieden.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Joycezionhonda,

Je kan via de My BASE app of je klantenzone op www.BASE.be nagaan of je een openstaand saldo hebt staan. Deze vind je terug bij 'Facturen'. Ik heb dit willen nakijken, maar je hebt je gsm-nummer niet toegevoegd aan jouw community-profile. Indien je toch een openstaand saldo ziet staan, dan mag je je betalingsbewijs altijd doorsturen naar collection@telenetgroup.be met vermelding van je gsm-nummer. Dan doen we het nodige en we houden je per sms op de hoogte.

Heb je nog verdere vragen, kom dan zeker terug naar onze community!

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Geachte mijn abonnement is afgesloten maar kan naar niemand belle of doen zit in collectieve kan de factuur maar pas betalen begin van jullie zouden jullie aub mijne gsm terug kunne activeren aub mvg Jurgen 

Beantwoorden
0 Likes