annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan mijn budget alert service niet aanpassen via de Klantenzone. Wat nu?

Beantwoorden
Publisher
Vragen: 2
Reacties: 3
Ik heb deze maand een factuur ontvangen waarin ik mijn belkrediet serieus overschreden heb waardoor ik een heel hoge factuur heb ontvangen. Ik heb tot meerdere keren sinds een half jaar dit willen aanpassen via mijn klantenzone maar telkens kreeg ik de melding bij budgetalert dat er een technisch probleem zich voordoet op de website waardoor ik dit nooit kon aanpassen.
Dit is een belangrijke mogelijkheid voor heel wat klanten maar blijkbaar indien men dit actief wenst te beheren is dit dan toch niet mogelijk.

Indien er verder geen controle is over het belbudget ben ik geneigd om over te gaan naar een provider die deze budgetcontrole wel kan gaan aanbieden.
Dit is nochtans een eenvoudige toepassing.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (5)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
Beste Caro,

Het is inderdaad zo dat de 'budget alert' service een heel belangrijke dienst is. Deze waarschuwings sms'en helpen je om een overzicht te houden op je verbruik. Zo kunnen onaangename verrassingen vermeden worden.

Ik wil natuurlijk voor je nakijken waarom er een technisch probleem is via jouw Klantenzone. Vervolgens zal ik de dienst activeren!

Een eerste alert krijg je op het moment dat je boven je maandelijks tarief gaat. Meerdere waarschuwingen worden gestuurd afhankelijk van het limiet dat je kiest. Dit kan je instellen op €25, €50, €75, €100 of €200.

Kan je je profiel vervolledigen op de Community zodat ik je telefoonnummer heb? Kan je ook aangeven welk alert limiet je ingesteld wenst te hebben? Dan zal ik dit voor je activeren!

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Beste Debby,

Bedankt voor de snelle reactie.
Ik heb mijn telefoonnummer nagelaten in mijn profiel. Is het mogelijk om mijn budgetalert te activeren vanaf 25 EUR.
Voor zowel belkrediet alsook internet.

Is het ook mogelijk om te zien hoe het komt dat dit overschreden is want het is me nog altijd niet duidelijk. Heb ik zomaar deze maand een 20 EUR meer gebeld? Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Caro,

Bedankt om je gsm-nummer te bezorgen.

Blijkbaar was het hoofdoproepnummer ingesteld op je oude abonnement die niet meer actief is. Het hoofdoproepnummer heb ik nu gewijzigd naar je huidige gsm-nummer. Vanaf nu kan je de Budget alert service aanpassen in je klantenzone en/of My BASE app. Ik heb ook ondertussen je limiet aangepast van €50 naar €25.

Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan hoor ik het graag.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Beste Abdel,

Heel erg bedankt voor alle moeite!
Top service naar de klant toe
Groetjes en een fijn weekend geweest
Beantwoorden
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
Hi Caro,

Fijn te lezen dat je zo tevreden bent Smiley Erg vrolijk !

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos