annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik ontvang geen data waarschuwingsberichten

Beantwoorden
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,
Ik krijg nooit berichten aan dat de data op is maar toch durven jullie zoveel aan te rekenen. Ik vind dit niet kunnen. En dit niet enkel voor mij maar voor de 2 andere nummer op dit zelfde adres. Willen jullie hier zo snel mogelijk iets aandoen?

Met vriendelijke groeten,
Sintia Farah
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Highlighted
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 571
Hallo Sintia,

Dat is inderdaad zeer vreemd! Normaal ontvang je volgende data waarschuwingsberichten:

1) Wanneer 80% van je databundel opgebruikt is
2) Wanneer 100% van je databundel opgebruikt is
3) Wanneer je €10 extra aan data buiten je bundel hebt gebruikt
4) Wanneer je €12.50 extra aan data buiten je bundel hebt gebruikt

Daarnaast worden er ook budget alert berichten verstuurd. Dit zijn berichten die je ontvangt wanneer je meer verbruikt dan enkel de abonnementskosten. De kosten zijn niet enkel gerelateerd aan dataverbruik. Vanaf het moment dat je meer verbruikt dan enkel de abonnementskosten, wordt het eerste bericht verstuurd. Standaard staat een budget alert bericht ingesteld op €50. Dat wilt zeggen dat je telkens na het verbruik van €50 buiten de abonnementskosten een waarschuwing ontvangt. Je kan deze limiet aanpassen via de KlantenzoneKlantenzone.

Let op: Budget alerts worden enkel naar het hoofdnummer van je klantendossier verstuurd. Dus wanneer je meer dan één telefoonnummer op je account hebt, ontvangt niet elk nummer dit bericht.

Heb je deze berichten niet ontvangen? Neem dan contact op met de klantendienst. Dit kan via Facebook/ Twitter, telefonisch naar 1999 of via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be. Onze collega's zullen dit voor je nakijken.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos