annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik probeer in te loggen op de Klantenzone/ MyBASE app en dit lukt niet. Hoe komt dat?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hoe komt het dat mijn login niet lukt, heb al nieuw paswoord en lukt maar niet
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Bedoel je via de BASE/JIM Mobile app? Passwoorden zijn hoofdlettergevoelig. Check ook of je geen extra spatie gebruikt bij het aanvragen bij een nieuw passwoord.
Beantwoorden
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Anny,

Je dient in te loggen met je gsm-nummer en een wachtwoord. Het wachtwoord kan je aanvragen door een sms te sturen met LOGIN naar 1912. Vervolgens ontvang je een wachtwoord per sms.

@ Birger: Bedankt voor je bijdrage ;-)

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Beste,

ik heb precies hetzelfde probleem, heb een nieuwe iPhone gekocht, had daarvoor al een account op de base app, en had nooit problemen.

Nu wil ik dus (met nog steeds hetzelfde nummer) inloggen op de app, maar zegt hij mijn account niet te kennen.

Heb ook al meermaals geprobeer mijn wachtwoord te veranderen zoals hierboven vermeld, maar zonder succes.

Als ik bovendien een sms stuur naar 1912 met LOGIN krijg ik geen wachtwoord.

Ook heb ik op 'wachtwoord' vergeten geklikt en daarna krijg ik dan wel een bericht met LOGIN + mijn nieuwe wachtwoord, maar dit lukt gewoon niet, wederom vindt de app mijn account niet terug.

Heb ook al de app 2 maal  verwijderd en terug geïnstalleerd, ook zonder succes... Hulp gevraagd!

Beantwoorden
0 Kudos