Hallo Grit,
Ik heb je vraag naar een nieuwe pagina verplaatst, omdat dit toch niet gerelateerd was aan de vraag van Eve. Haar simkaart was nog niet actief. Hopelijk vind je dat goed?
Dus als ik het goed begrijp probeer je te herladen via een 'papieren' herlaadkaart en lukt dit sinds kort niet meer? Mag ik vragen hoe je dit doet?
1) Door te bellen naar 1955, optie 2 induwen, de 15 cijfers van de herlaadkaart # en dan bellen
2) Door de code te versturen *222*15 cijfers herlaadkaart# en beltoets
Wel heel vreemd dat dit sinds kort niet meer lukt

! Je kan dan ook best contact opnemen met onze collega's van de klantendienst. Dit kan telefonisch via 1955, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of via Twitter of Facebook.
Zij zullen de dossiers van de verschillende telefoonnummers checken. Hopelijk kan zo het probleem gevonden worden met daarbij een goede oplossing :$ .
Groetjes,
Debby
Best
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .