annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik probeer te herladen met een herlaadkaart en dit lukt niet

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb hier een zelfde probleem bij herladen van base nummers van mijn kinderen. Dit is nooit een probleem geweest om dit via mijn gsm om dit te doen. Sinds 14 feb kan dit echter niet meer?!? en krijg ik steeds 'beste klant, de code MPPR-NL-15 en dan telefoonnummer van wie ik wil opladen' is niet correct. Voor de juiste code, surf naar www.Base.be

daar geef ik dan exact het zelfde nummer in en is er geen probleem om op te laden?!

Hoe komt dat na al die jaren het opladen via mijn gsm dan niet meer werkt?! En waarvoor staat die code MPPR-NL?! Het oorspronkelijk via m-base en gewoon app via gsm was veel handiger dan het doorgestuurd worden naar de website of 'my base' .
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Grit,

Ik heb je vraag naar een nieuwe pagina verplaatst, omdat dit toch niet gerelateerd was aan de vraag van Eve. Haar simkaart was nog niet actief. Hopelijk vind je dat goed?

Dus als ik het goed begrijp probeer je te herladen via een 'papieren' herlaadkaart en lukt dit sinds kort niet meer? Mag ik vragen hoe je dit doet?

1) Door te bellen naar 1955, optie 2 induwen, de 15 cijfers van de herlaadkaart # en dan bellen
2) Door de code te versturen *222*15 cijfers herlaadkaart# en beltoets

Wel heel vreemd dat dit sinds kort niet meer lukt Smiley Verdrietig ! Je kan dan ook best contact opnemen met onze collega's van de klantendienst. Dit kan telefonisch via 1955, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of via Twitter of Facebook.

Zij zullen de dossiers van de verschillende telefoonnummers checken. Hopelijk kan zo het probleem gevonden worden met daarbij een goede oplossing :$ .

Groetjes,
Debby

Best

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Grit,

Ik heb je vraag naar een nieuwe pagina verplaatst, omdat dit toch niet gerelateerd was aan de vraag van Eve. Haar simkaart was nog niet actief. Hopelijk vind je dat goed?

Dus als ik het goed begrijp probeer je te herladen via een 'papieren' herlaadkaart en lukt dit sinds kort niet meer? Mag ik vragen hoe je dit doet?

1) Door te bellen naar 1955, optie 2 induwen, de 15 cijfers van de herlaadkaart # en dan bellen
2) Door de code te versturen *222*15 cijfers herlaadkaart# en beltoets

Wel heel vreemd dat dit sinds kort niet meer lukt Smiley Verdrietig ! Je kan dan ook best contact opnemen met onze collega's van de klantendienst. Dit kan telefonisch via 1955, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of via Twitter of Facebook.

Zij zullen de dossiers van de verschillende telefoonnummers checken. Hopelijk kan zo het probleem gevonden worden met daarbij een goede oplossing :$ .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes