annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik wil graag een oplossing voor een foutieve factuur.

Beantwoorden
NL2
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 3
Beste, ik ben al sinds een week zowel via telefoon als via een bericht in de klantenzone aan het proberen een oplossing te krijgen voor een foutieve factuur, maar ik krijg nauwelijks reactie behalve... u heeft een dossier. Ondertussen blijf ik betalingsherinneringen krijgen. Wie gaat mij helpen????
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (7)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey NL2,

Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is dat je nog niets hebt vernomen ivm het dossier dat werd opgesteld. De reden waarom je nog geen reactie ontvangen hebt, is omdat het dossier nog niet volledig werd behandeld.

Ik zag dat je online een aanvraag had gedaan om je prepaid om te zetten naar een abonnement. Hier zou je een leuke korting voor krijgen. Intussen werd je abonnement geactiveerd, kreeg je je eerste factuur en was de korting nergens te bespeuren.

Dit is natuurlijk niet correct! Op je volgende factuur zal je de korting zien staan van 15 euro (dit wordt weergegeven als 12.40 euro exclusief BTW) en van één keer 5 euro (inclusief BTW). De twee facturen na de eerstvolgende zullen beiden een korting krijgen van 5 euro.

Het dossier werd nu dan ook afgerond. Onze excuses voor het ongemak dat je hiermee hebt ondervonden!

Ik raad je aan de huidige factuur nog in zijn geheel te betalen. Aangezien dit je eerste factuur is, is het misschien interessant om de verschillende betaalmethoden te bekijken. Je kan hier alles over lezen in het artikel 'Hoe kan ik mijn factuur betalen?'.

Vanaf de volgende factuur wordt alles rechtgezet Smiley Knipoog !

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
NL2
Leesfanaat
Beste Debby

Ik had toch graag de korting van 15 euro op mijn eerste factuur gehad, zoals beloofd. Kan u dit voor mij in orde brengen? Bedankt!
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
[quote=NL2]Beste Debby

Ik had toch graag de korting van 15 euro op mijn eerste factuur gehad, zoals beloofd. Kan u dit voor mij in orde brengen? Bedankt!
De factuur zelf kan niet meer worden aangepast, omdat hij al gemaakt werd. Wel heb ik voor je geregeld dat je enkel 1.60 euro hoeft te betalen ipv de 16.60 euro wat de factuur aangeeft.

Dit kan je betalen met dezelfde gestructureerde mededeling. De mededeling blijft namelijk altijd hetzelfde Smiley Knipoog .

Een tip: betalingen via de MyBASE app of via de Klantenzone ontvangen we sneller dan betalingen via bankoverschrijving.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
NL2
Leesfanaat
ok, prima. Bedankt!
Beantwoorden
Episch
Graag gedaan hoor Smiley Knipoog !

Beantwoorden
0 Kudos
NL2
Leesfanaat
Beste, zoals afgesproken heb ik 1,60 euro betaald. In mijn klantenzone blijft echter staan dat ik 15 euro achterstallige schuld heb. Kan u dit a.u.b. rechtzetten?

Bedankt
Beantwoorden
0 Kudos
Professor
Vragen: 16
Reacties: 289
[quote=nl2]Beste, zoals afgesproken heb ik 1,60 euro betaald. In mijn klantenzone blijft echter staan dat ik 15 euro achterstallige schuld heb. Kan u dit a.u.b. rechtzetten?

Bedankt

Hey NL2,

We hebben je betaling van €1,60 goed ontvangen op 25/08/2016. Het resterende openstaande saldo van €15 hebben we uitzonderlijk kwijtgescholden en zal op je volgende facturatiecyclus (02/09/2016) naar 0 worden herleid. Je moet je dus geen zorgen maken. Smiley Vrolijk

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos