annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik wil in termijnen betalen, kan mijn lijn ondertussen gereactiveerd worden?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste
Ik heb mijn factuur nog niet betaald ik had gebelt om mijn factuur in termijnen te betalen wegen te hoog bedrag. Men werd gezegd tegen mij dat ik eerst de standaard factuur van €46,00 moest betalen pas nadien zou ik mijn te hoge bedrag ik termijnen kunnen regelen. Nu kan ik mijn factuur pas de 20ste januari betalen . Zouden jullie all ondertussen mijn nummer terug deblokeren AUB . De 20ste januari betaal ik 100%
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 572
Hey Robert,

Ik kan me goed voorstellen dat het vervelend is dat je niet meer kan bellen Smiley Verdrietig .

Het is echter zo dat we enkel in uitzonderlijke gevallen de lijn reactiveren. Wanneer de betaling van de laattijdige factuur na 5 dagen nog steeds niet binnen is, wordt de lijn wederom geblokkeerd. Als je meer dan één laattijdige factuur hebt openstaan, dan kan er geen uitzondering gemaakt worden.

Wanneer je kiest voor betalen in termijnen, zit het allemaal wat anders in elkaar. Tijdens een afbetalingsplan, wordt de lijn niet vrijgegeven. Via deze link kan je lezen wat de voorwaarden zijn en welke afspraken er gemaakt worden bij het activeren van een afbetalingsplan.

Kies je hiervoor? Dan kan je bellen naar 1999 of naar 0486 19 1999 met eender welk toestel in België. Ook kan je e-mailen naar BASE.support@telenetgroup.be of contact opnemen via Facebook/ Twitter.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos