annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik zie mijn facturen niet via de Klantenzone en wil betalen. Wat nu?

Beantwoorden
Publisher
Vragen: 1
Reacties: 2
Beste,
Ik sta nog met een tweetal openstaande facturen.
Ik probeer deze nu via "mijn klantenzone" te betalen maar ik vind hier geen facturen meer terug.
Kan U mij zeggen wat ik moet doen om deze betaling, zo snel mogelijk te voldoen ?

Mvg
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (7)
Highlighted
Maddict
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=anbonn]Beste,
Ik sta nog met een tweetal openstaande facturen.
Ik probeer deze nu via "mijn klantenzone" te betalen maar ik vind hier geen facturen meer terug.
Kan U mij zeggen wat ik moet doen om deze betaling, zo snel mogelijk te voldoen ?

Mvg

Hey Anbonn,

Als je de facturen niet kan zien, ben je waarschijnlijk niet de beheerder van jouw telefoonnummer.
Vul je je telefoonnummer in in jouw profiel zodat ik dat kan checken?
Je kan ook altijd klikken op 'factuur betalen' bovenaan het scherm en jouw telefoonnummer invullen. Dan krijg je de optie om het openstaand bedrag via sms te versturen zodat je ziet hoeveel er nog open staat.

Groetjes!
What's new?
Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Beste,

Ik ben wel beheerder, daarom dat ik het niet snap !
Gsm; 04xxxxxxxx
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
[quote=Anbonn]Beste,

Ik ben wel beheerder, daarom dat ik het niet snap !
Gsm; 04xxxxxxxx

Hey Anbonn,

Ik zie dat je twee telefoonnummers hebt op één account. Eén van deze twee nummers is het hoofdnummer. Enkel met het hoofdnummer heb je inzage in je facturen via de Klantenzone.

In jouw geval is het andere nummer het hoofdnummer, vandaar dat je de facturen niet kan zien. Voor het tweede nummer kan je ook een wachtwoord aanvragen wanneer je lijn gereactiveerd is.

Als het makkelijk voor je is, dan pas ik graag het hoofdnummer aan voor je! Dus laat maar weten.

Ik heb trouwens je telefoonnummer toegevoegd aan je profiel en onherkenbaar gemaakt op deze pagina. Ik hoop dat je dat goed vindt Smiley Knipoog .

Wat betreft de betalingen. Ik zie dat de lijnen werden afgesloten omdat er twee facturen te laat betaald zijn. Dit gaat om een bedrag van 118.49 euro. Je kan betalen via de Klantenzone en een betaalbewijs e-mailen naar collection@telenetgroup.be. Vervolgens zullen mijn collega's de lijn reactiveren. Wanneer alles oké is, word je verwittigd via sms.

Moest er iets niet helemaal duidelijk zijn, dan hoor ik het uiteraard graag!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Beste,

Het nummer dat ik doorgaf, is het nummer waar ik altijd al mee heb ingelogd heb op mijn klantenzone, en dit al sinds het begin van mijn abonnement. Waarom dit nu ineens anders is, is mij een raadsel.
Ik heb net 2 rekeningen betaald via jullie site.
1x 69,49€ en 1x 118,49 dit zijn de 2 facturen die ik in mijn mailbox vond.
Klopt dat ? Waarschijnlijk kunnen jullie die betaling nu ook al zien ?

Oh ja, dat tweede nummer mag trouwens verwijderd worden. Dat gaat niet meer in gebruik genomen worden.

Groetjes,
Anja
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hey Anja,

Je kan met beide nummers inloggen, dat is geen enkel probleem. Alleen heeft het hoofdnummer meer opties. Ondertussen heb ik het nummer van jouw keuze hoofdnummer gemaakt.

Om het tweede nummer te beëindigen kan je een e-mail sturen naar base.support@telenetgroup.be of bellen naar de klantendienst via 1999.

Zoals ik al eerder aangaf, stond er een bedrag van 118.49 euro open. Je hebt dus 69.49 euro teveel betaald. Het bedrag dat je teveel hebt betaald, zal gebruikt worden voor de volgende factuur.

Ik heb de lijn gereactiveerd. Belangrijk is dat je de telefoon even uit en weer aanzet zodat alle services weer optimaal werken. Ik kan me heel goed voorstellen hoe vervelend het moet zijn om niet te kunnen bellen. Misschien heb je interesse in een domiciliëring? Zo worden de betalingen automatisch uitgevoerd. Je kan deze activeren via de Klantenzone.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Reacties: 1
Ik zie mijn facturen niet in mijn klantenzone. Ik heb daarvoor al eens een dossier geopend maar het is nog niet in orde.
Ik heb ook al de elektronische facturen geactiveerd.
Nummers op mijn naam
04xxxxxxxx
04xxxxxxxx

Gelieve dit dringend in orde te brengen aub !!!
Els haelterman
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
[quote=marelis]Ik zie mijn facturen niet in mijn klantenzone. Ik heb daarvoor al eens een dossier geopend maar het is nog niet in orde.
Ik heb ook al de elektronische facturen geactiveerd.
Nummers op mijn naam
04xxxxxxxx
04xxxxxxxx

Gelieve dit dringend in orde te brengen aub !!!
Els haelterman

Hi Marelis,

Ik zag dat je deze vraag ook gesteld hebt via een andere pagina waar ik ondertussen op heb geantwoord.

Kijk maar eens Smiley Knipoog !

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos