Hey Chloe,
Leuk dat je je weg naar de Community gevonden hebt :$ !
Ben je een afbetalingsplan aangegaan met een kredietverstrekker en wil je graag weten hoe lang je deze kosten nog moet betalen? Of wil je graag weten hoe lang je je abonnement nog door moet laten lopen om de volledige korting op het toestel te krijgen?
Normaal gezien krijg je bij de activatie een afschrijvingstabel. Ik kan me voorstellen dat je dit niet meer weet, of dat je de tabel niet meer hebt. Klopt het dat je de promotie geactiveerd hebt op een ander telefoonnummer dat in je profiel staat? Het nummer van je profiel is namelijk niet gelinkt aan een toestel.
Indien je meer informatie wenst over hoe lang je betaalplan bij de kredietverstrekker loopt, kan je direct met hen contact opnemen.
Kredietverstrekker
Cofidis: e-mail naar 90BASE@cofidis.be.
Kredietverstrekker
Cetelem: bel naar 02/508.46.10
Natuurlijk kan je ook terecht bij onze klantendienst. Dit kan via
Facebook/ Twitter, via telefoon naar
1999 of via e-mail naar
BASE.support@telenetgroup.be. Vergeet zeker niet het correcte telefoonnummer te vermelden

.
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .