annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Is uitstel van betaling mogelijk?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste, ik moest mijn openstaande bedrag tot 10 mei uitbetalen maar ik kab deze bedrag eind Mei met de extra kosten uitbetalen. Kunt u mijn abonnement niet deactiveren alstublieft? Ik ben uw klant al lange jaren dus u kan misschien 3 weken tijd geven voor mijn schuld te betalen denk ik. Mvg.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
Hallo Ayse, ik heb je een privébericht gestuurd. Kijk maar eens Smiley Knipoog . Groetjes, Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Hey Debby

ik heb een brief ontvangen van ingebrekstelling. maar mijn bedrag is heel groot van de maand. en ik ging pas aan het einde van deze maand kunnen betalen. Is het mogelijk om nog uitstel te krijgen? want ze spreken over afsluiten van contract en rechtbank.. Maar ik ging SOIESO betalen
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Sophie,

Ik heb je gsm-nummer kunnen terugvinden aan de hand van je community profiel.

Je hebt inderdaad een openstaand saldo voor verschillende facturen. Een betalingsuitstel kan ik je spijtig genoeg niet aanbieden. Ik raad je aan om je betaling zo snel mogelijk uit te voeren. Het abonnement kan immers op elk moment stopgezet worden door BASE. Je betalingsbewijs mag je per e-mail versturen naar collection@telenetgroup.be met vermelding van je oproepnummer. Op deze manier kunnen we je lijn terug activeren.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos