annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan de domiciliëring eerder aangeboden worden aan de bank? Bijvoorbeeld meteen wanneer de factuur uit is?

Beantwoorden
Highlighted
Fan
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo, ik krijg steeds melding rond de 13e doch de betaling gebeurt pas 10 dagen later. Met een klein budget is dat lastig. Ik ben in collectieve schuldregeling. Waarom word er niet gewoon gelijktijdig met de melding de domiciliëring geregeld? Budgetsgewijs veel makkelijker.
Mvg
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
[quote=Belgianpete]Hallo, ik krijg steeds melding rond de 13e doch de betaling gebeurt pas 10 dagen later. Met een klein budget is dat lastig. Ik ben in collectieve schuldregeling. Waarom word er niet gewoon gelijktijdig met de melding de domiciliëring geregeld? Budgetsgewijs veel makkelijker.
Mvg

Hi Belgianpete!

De domiciliëring gebeurt +/- 8 dagen na de facturatiedatum. Als je facturatiedatum bijvoorbeeld de 10de is, zal de factuur beschikbaar zijn via de Klantenzone op de 13de.

Wil je liever dat de domiciliëring op een ander moment wordt aangeboden aan je bank? Dan kan je ervoor kiezen om de facturatiedatum aan te passen. Meer informatie hierover vind je in het artikel 'Kan ik mijn factuur vroeger of later in de maand ontvangen?'.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos