annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan ik een herlaadkaart toevoegen aan een account met abonnementen?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hallo,

Onze jongste zoon heeft een base herlaadkaart, de andere 3 leden van de familie hebben een abbonnement. Kan ik het telefoonnummer van de herlaadkaart toevoegen aan mijn abbonnement, zodat de 4 nummers kunnen beheerd worden vanuit één klantenzone?

Dank u
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Highlighted
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Phil,

Ik kan goed begrijpen dat je graag alle telefoonnummers via één account wenst te beheren. Dit zou het verbruiksgemak zeker verhogen.

Helaas moet ik je teleurstellen Smiley Verdrietig . Dit is niet mogelijk. Accounts met abonnementen en prepaid worden volledig gescheiden .

Wist je dat je al voor 9 euro per maand een abonnement kan afsluiten? Misschien is dit interessant voor je zoon? Via deze link kan je lezen wat het tarief BASE 9 precies inhoudt (aan te passen via de Klantenzone). Moest je hiervoor kiezen, kan het nummer wel toegevoegd worden aan je account met de drie andere nummers.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes