Hallo Geert,
Ik heb het eventjes overgenomen van Abdel :$ .
Heel fijn om te horen dat je de simkaart ontvangen hebt en dat de activatie zo vlot verlopen is. Nogmaals welkom bij BASE

!
Wat betreft PayByMobile. Ik zag dat er gisteren een aankoop is gebeurd van 0.79 euro. Klopt het dat alles nu in orde is? Zo niet, stuur dan een e-mail naar
BASE.support@telenetgroup.be. Moest het zijn dat je een foutmelding krijgt, mag je hiervan een printscreen maken en toevoegen aan je e-mail. Onze collega's zullen je zo snel mogelijk verder helpen.
Ben je er van op de hoogte dat je je PayByMobile account heel makkelijk kan beheren via onze
Klantenzone? Zo kan je je verbruik in de gaten houden, limieten instellen enzovoort. Meer informatie kan je lezen in de gerelateerde artikelen.
Heb je een Android-toestel? Surf dan naar
hier. Gebruik je Apple? Dan mag je
hier een kijkje nemen

.
Voor jou ook een hele fijne dag Geert en heel veel groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .