annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan ik het adres voor levering simkaart aanpassen en PayByMobile lijkt niet te werken.

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 3
Beste,
Ik heb vandaag een e-mail gekregen dat ik mijn sim-kaart moet activeren. Ik heb deze nog niet ontvangen, en als mijn vermoeden klopt, is de bestelling WEL verzonden en dus ook aangekomen, maar op mijn vorige adres.
Ik ben vandaag langsgeweest bij de nieuwe huurders en ik ben niet van mening dat zij eerlijk willen zijn en de brief gewoon aan mij door je geven, of ze hebben er gewoon geen zin in, kan ook.
Maar dit is een probleem, ik had ge-maild naar de online support maar daar zei
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (6)
Leesfanaat
men dat er aan een doorgevoerde bestelling niets kan aangepast worden.
Kan de sim opnieuw verstuurd worden naar een ander adres, of moet ik toch nog verder gaan aandringen bij de mensen op mijn oud adres.
Bestel nummer:
10246245

Alvast bedankt
Geert Goedgezelschap
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Geert,

Eerst en vooral welkom op onze Community en hartelijk welkom op het netwerk van BASE!

Ik heb je vandaag telefonisch proberen te contacteren in verband met je vraag, maar helaas kreeg ik je niet aan de lijn.

Blijkbaar heb je je simkaart toch gevonden, want je gsm-nummer werd vandaag (15/02) succesvol overgedragen naar BASE.

Kan je ons laten weten of alles in orde is?

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Hey abdel,
Dank je voor de snelle reactie, ja zoals je dus al weet is het in orde gekomen. En is de nieuwe sim kaart op zijn juiste bestemming geraakt.

Ik heb gezien dat er gebeld is maar kon helaas niet opnemen. Mijn excuses hierom.

Maar alles is oké, en het was letterlijk op minder dan 5 min geregeld toen ik de sim activeerde en in mijn toestel stopte
Dus tevreden... ?
Toch 1 klein vraagje,
Mijn PayByMobile werkt nog niet? Het heeft misschien even tijd nodig om alles om te zetten. Ik krijg het SMS 'je met de code van PlayStation niet aan op mijn gsm...
Suggesties?
Alvast bedankt
En een fijne dag nog

Geert
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Geert,

Ik heb het eventjes overgenomen van Abdel :$ .

Heel fijn om te horen dat je de simkaart ontvangen hebt en dat de activatie zo vlot verlopen is. Nogmaals welkom bij BASE Smiley Erg vrolijk !

Wat betreft PayByMobile. Ik zag dat er gisteren een aankoop is gebeurd van 0.79 euro. Klopt het dat alles nu in orde is? Zo niet, stuur dan een e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be. Moest het zijn dat je een foutmelding krijgt, mag je hiervan een printscreen maken en toevoegen aan je e-mail. Onze collega's zullen je zo snel mogelijk verder helpen.

Ben je er van op de hoogte dat je je PayByMobile account heel makkelijk kan beheren via onze Klantenzone? Zo kan je je verbruik in de gaten houden, limieten instellen enzovoort. Meer informatie kan je lezen in de gerelateerde artikelen.

Heb je een Android-toestel? Surf dan naar hier. Gebruik je Apple? Dan mag je hier een kijkje nemen Smiley Knipoog .

Voor jou ook een hele fijne dag Geert en heel veel groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Hey Debby,

Vriendelijk om me te antwoorden
Zoals je zelf zegt heb ik inderdaad een aankoop kunnen doen op Google play
Maar mijn probleem zit meer op PlayStation store. Ik wil mijn portemonnee aanvullen via PayByMobile. Bij mijn vorige operator was dat geen probleem. Ik zag iets van bij een nummer overname de gegevens niet overgezet werden voor PayByMobile?
Ik hoop dat hier een oplossing voor is
Alvast bedankt en veel groetjes
Geert
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Geert,

Gelukkig kan je aankopen doen Smiley Vrolijk !

Het klopt inderdaad dat je de aankopen van voordat je klant werd van BASE niet kan raadplegen via onze PayByMobile service in de Klantenzone. Je kan deze aankopen wel checken via de betreffende Store. Vanaf nu worden in ieder geval alle transacties geregistreerd via onze dienst.

Ook met BASE kan je je portomonnee aanvullen via PayByMobile. Bij 'betaalmethode' duw je op het icoon met de smartphone, daarna kies je BASE als provider. Vul je telefoonnummer in en volg de stappen. Is er een punt waar je vastloopt? Maak dan een screenshot en e-mail het naar BASE.support@telenetgroup.be. We zullen zo snel mogelijk voor een oplossing zorgen Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos