annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan ik mijn abonnement met toestel stopzetten?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Nee
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (4)
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Hallo mijn vraag is kan ik een contract stoppen van base abnomend van 9 Europa met toestel en maandelijks 25 Euro?
Ik ben van gedachten verandert en wou het graag stopzetten. Graag hoor ik antwoord.

Mvg
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Latifa,

Jammer om te horen dat je je contract wenst stop te zetten Smiley Verdrietig .

Je kan iedere maand je contract beëindigen. Houd er wel rekening mee dat wanneer je een promotie met een toestel aangegaan bent en de contractperiode is nog lopende, je een deel van de verkregen korting terugbetaalt op de slotfactuur.

Het bedrag van de terugbetaling is afhankelijk van hoe lang het contract lopende is. Dit kan heel makkelijk voor je nagekeken worden. Je kan onze klantendienst contacteren via Facebook /Twitter, via e-mail naar base.support@telenetgroup.be of telefonisch naar 1999. Mijn collega's kunnen je contract ook meteen voor je stopzetten.

Hopelijk blijf je nog prepaid bij BASE :$... Gelukkig Nieuwjaar Latifa!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Latifa azmani]Hallo mijn vraag is kan ik een contract stoppen van base abnomend van 9 Europa met toestel en maandelijks 25 Euro?
Ik ben van gedachten verandert en wou het graag stopzetten. Graag hoor ik antwoord.

Mvg

Beste Latifa,

Jammer om te horen dat je je contract wenst stop te zetten Smiley Verdrietig .

Je kan iedere maand je contract beëindigen. Houd er wel rekening mee dat wanneer je een promotie met een toestel aangegaan bent en de contractperiode is nog lopende, je een deel van de verkregen korting terugbetaalt op de slotfactuur.

Het bedrag van de terugbetaling is afhankelijk van hoe lang het contract lopende is. Je vindt deze informatie terug op de afschrijvingstabel die je gekregen hebt bij het tekenen van het contract. Heb je dit document niet meer? Maak je maar geen zorgen, dit kan heel makkelijk voor je nagekeken worden. Je kan onze klantendienst contacteren via Facebook /Twitter, via e-mail naar base.support@telenetgroup.be of telefonisch naar 1999. Mijn collega's kunnen je contract ook meteen voor je stopzetten.

Hopelijk blijf je nog prepaid bij BASE :$... Gelukkig Nieuwjaar Latifa!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Vrijwilliger
Vragen: 0

Hallo 

kan ık mıjn abonnement laten stopen het ıs  3 maanden dat ık het gebruık

Beantwoorden
0 Likes