[quote=Philippe Duthoit]dank voor je hulp, ik ga niet beginnen met ook een community profiel te onderhouden, gewoon hier zijn de nummers :
+XXXXXXXXXXX
+XXXXXXXXXXX
je zal zien dat beide aan mij zijn toegewezen
Hallo Philippe,
Ik heb dit even voor je nagekeken. Beide telefoonnummers werden bij de activatie al onder hetzelfde klantennummer geregistreerd

. Er wordt dus één factuur opgemaakt met twee telefoonnummers.
Zoals je ziet heb ik de nummers die je hebt doorgegeven gecensureerd. Dit om te vermijden dat je straks allemaal telefoontjes krijgt van onbekenden :$.
Zoals moderator Abdel al aangaf, kan je de accounts van beide nummers niet beheren via de MyBASE app. Je kan enkel je eigen nummer beheren via deze app. Wel kan je beide nummers beheren via de Klantenzone. Belangrijk is dat je inlogt met het hoofdnummer. In jouw geval is dat het nummer dat eindigt op 01.
Meer informatie over het inkijken van je facturen vind je in het artikel
'Hoe kijk ik mijn elektronische facturen na?'Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .