annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan ik mijn beide telefoonnummers op één mobiele telefoon beheren via de MyBASE app?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2
kan ik 2 base9 accounts via de app managen ?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (5)
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Philippe,

Eerst en vooral wil ik je welkom heten op onze community!

De My BASE app kan je helaas enkel gebruiken per abonnement. Je hebt dus geen overzicht van al je abonnementen. Dit is wel mogelijk in je klantenzone op www.BASE.be.

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
dank je en hoe kan ik 2 accounts in de klantenzone onder 1 login brengen ?
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 286
Hey Philippe,

Bedankt voor je response!

Ik neem aan dat je maandelijks 2 aparte facturen ontvangt? Als dit zo is, dan kunnen we deze op 1 account laten samensmelten. Op deze manier kan je het verbruik van beide abonnementen makkelijker opvolgen via de klantenzone.

Kan je je community-profiel vervolledigen met je beide oproepnummers? Laat je ons weten wanneer je dit gedaan hebt, dan zal ik zo snel mogelijk het nodige doen!

Groeten,

Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
dank voor je hulp, ik ga niet beginnen met ook een community profiel te onderhouden, gewoon hier zijn de nummers :
+XXXXXXXXXXX
+XXXXXXXXXXX
je zal zien dat beide aan mij zijn toegewezen
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Philippe Duthoit]dank voor je hulp, ik ga niet beginnen met ook een community profiel te onderhouden, gewoon hier zijn de nummers :
+XXXXXXXXXXX
+XXXXXXXXXXX
je zal zien dat beide aan mij zijn toegewezen

Hallo Philippe,

Ik heb dit even voor je nagekeken. Beide telefoonnummers werden bij de activatie al onder hetzelfde klantennummer geregistreerd Smiley Vrolijk. Er wordt dus één factuur opgemaakt met twee telefoonnummers.

Zoals je ziet heb ik de nummers die je hebt doorgegeven gecensureerd. Dit om te vermijden dat je straks allemaal telefoontjes krijgt van onbekenden :$.

Zoals moderator Abdel al aangaf, kan je de accounts van beide nummers niet beheren via de MyBASE app. Je kan enkel je eigen nummer beheren via deze app. Wel kan je beide nummers beheren via de Klantenzone. Belangrijk is dat je inlogt met het hoofdnummer. In jouw geval is dat het nummer dat eindigt op 01.

Meer informatie over het inkijken van je facturen vind je in het artikel 'Hoe kijk ik mijn elektronische facturen na?'

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Beantwoorden
0 Kudos