annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan ik mijn factuur in twee keer betalen?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 2
Reacties: 0
Beste is het mogelijk om men betalîng in 2 keer tebetalen ? Mvg van den eynde claire
van den eynde claire
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (2)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Claire]Beste is het mogelijk om men betalîng in 2 keer tebetalen ? Mvg van den eynde claire

Hey Clair,

Bedankt om je telefoonnummer toe te voegen aan je profiel. Zo heb ik meteen kunnen kijken of dit mogelijk is Smiley Knipoog .

In jouw geval kan er inderdaad een afbetalingsplan in twee keer worden geactiveerd. Volgende zaken zijn belangrijk om te weten:

• Uitgaande oproepen en sms'en alsook mobiele data wordt geblokkeerd totdat de laatste betaling binnen is (je kan dus wel inkomende oproepen en sms'en ontvangen).
  • De eerste helft van de betaling moet betaald zijn binnen 10 werkdagen vanaf de dag dat het betaalplan geactiveerd wordt.
  • De tweede helft van de betaling moet betaald zijn binnen 30 dagen na de eerste 10 werkdagen.

Indien je akkoord bent met deze voorwaarden wil ik dit graag voor je activeren. Kan je me je geboortedatum en adres dan even doorsturen via een privébericht? Dit ter identiteitscontrole.

Houd je me op de hoogte?

Bedankt!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Dag Debby, 

zou jij voor mij ook eens kunnen kijken wat ik kan doen voor het afbetalingsplan en hoeveel er nog rest?

mvg 

Beantwoorden
0 Likes