annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan ik mijn factuur vroeger of later in de maand ontvangen?

Beantwoorden
Highlighted
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 572
Ja, dit kan! Stel dat de ontvangstdatum nadelig is voor jou; bijvoorbeeld doordat je loon pas enkele weken later wordt gestort, kan je de facturatiedatum aanpassen.

Bij activatie van je abonnement kiest het systeem automatisch welke dag je maand start. Dit kan zijn op de 2de, 10de, 18de of 26ste. Door deze datum aan te passen, wordt je factuur op een ander tijdstip afgesloten en ontvang je ze vroeger of later in de maand.

Let op dat de facturatiedatum niet de dag is dat je de factuur ontvangt. Rekening houdend met weekends of feestdagen zal de factuur 3 dagen later worden verstuurd. De opleveringsdatum is ongeveer 2 weken later.

Het veranderen van deze datum heeft invloed op je 2 volgende rekeningen. Omdat BASE de abonnementskosten altijd 1 maand op voorhand aanrekent, heb je met je vorige factuur al een betaling gedaan tot je originele facturatiedatum. De kosten worden dus herberekend, zodat je zeker niet dubbel zal worden gefactureerd!

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Fan
Vragen: 0
Reacties: 1
hoe zou ik dit dan kunnen doen ? want als ik vroeg om te zorgen dat ik pas tegen het eind van de maand men rekening kon betalen kreeg ik een onbeschoft antwoord terug
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 572
[quote=bettenssandy]hoe zou ik dit dan kunnen doen ? want als ik vroeg om te zorgen dat ik pas tegen het eind van de maand men rekening kon betalen kreeg ik een onbeschoft antwoord terug

Wat jammer om te horen dat je een nare ervaring gehad hebt met 1 van onze medewerkers. Dat is zeer zeker niet de bedoeling! Onze excuses hiervoor!

Wat me niet helemaal duidelijk is, is of je uitstel van betaling wilde van een factuur die al gemaakt was; of of je de facturatiedatum in het algemeen wilde veranderen. Ik kan begrijpen dat dit voor jou hetzelfde lijkt. Voor ons zijn dit 2 verschillende zaken.

Voor de rekeningen die al gemaakt zijn kan de facturatiedatum niet meer veranderd worden. Voor de rekeningen die nog moeten komen is dit geen enkel probleem!

Als je wil kan je je profiel op de Community vervolledigen met je telefoonnummer. Dan bel ik je graag en pas ik de facturatiedatum aan!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos