annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan mijn lijn gereactiveerd worden terwijl ik een afbetalingsplan heb?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Beste,

Kan ik een afbetalingsplan aanvragen voor men factuur maar dat ik weer gereactiveerd word dat ik terug kan bellen en sturen want heb men gsm nodig voor het werk dus kan me niet permiteren dat ik ben afgesloten maar kan factuur niet in 1 keer betalen!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 594
Beste Delphine,

Ik kan heel goed begrijpen dat je je mobiele telefoon niet kan missen Smiley Verdrietig . Echter is het zo dat wanneer je kiest voor een afbetalingsplan, de lijn afgesloten blijft totdat alle laattijdige betalingen ontvangen zijn.

Om een afbetalingsplan te kunnen starten, voldoe je aan volgende voorwaarden:
  • Je openstaande bedrag moet hoger zijn dan 100 euro
  • Je kan geen meerdere afbetalingsplannen tegelijk hebben
  • Maximum 3 afbetalingsplannen per jaar

Volgende afspraken worden gemaakt:
  • Je lijn wordt geblokkeerd totdat alle laattijdige betalingen ontvangen zijn
  • Je betaalt in 2 keer - de eerste helft van het bedrag na 10 werkdagen, de tweede helft een maand na de eerste 10 werkdagen
  • De abonnementskosten blijven doorlopen
  • Er wordt een extra kost aangerekend in verband met de laattijdige betaling

Wil je in meer dan 2 keer betalen?
Dan wordt je dossier naar een incassobureau gestuurd. Zij zullen vervolgens afspraken met je maken. Houd er rekening mee dat je in dit geval je nummer niet kan behouden en dat er een extra kost aangerekend wordt ten behoeve van het incassobureau.

Kies je hiervoor? Neem dan contact op met onze medewerkers. Dit kan via Facebook/ Twitter, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of telefonisch naar 1999.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos