annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lijn activeren

Beantwoorden
Scout
Vragen: 2
Reacties: 1

Ik heb mijn openstaande bedragen via de overschrijving.Ik will dat jullie mijn lijn terug openzetten! Ik vraag dat van woensdag nog en volgens jullie laatste bericht had ik tijd tot 2 november te betalen maar mijn lijn word op woensdag 31 oktober geblokkeerd!!!!

Spoiler
 

 

Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Highlighted
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hoi Gabriela, 

 

Hopelijk is je lijn ondertussen weer geactiveerd. Je kan voor dit soort vragen eigenlijk beter rechtstreeks contact opnemen met onze klantendienst. 

Zij kunnen jouw dossier immers meteen raadplegen. Dit kan je bijvoorbeeld doen door een berichtje te sturen via Facebook.

Je bent natuurlijk ook altijd welkom om je BASE-kennis hier te delen met andere BASE-gebruikers. 

 

Groetjes, 

Ibi

Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos