annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lijn afgesloten

Beantwoorden
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Beste 

 

Ik heb dinsdag mijn openstaand factuur via de base app betaald en deze is ook al weg uit de app, maar mijn lijn is sinds woensdag ochtend geblokkeerd. Wie kan ik hiervoor contacteren? Alvast bedankt voor uw hulp.

 

mvg

 

Simon

Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 3

Beste Simon

 

Je kan altijd de klantendienst contacteren op het gratis nummer 1999. Zij kunnen je betaling nakijken en je lijn eventueel terug openen.

 

Vriendelijke groet,

Bryan


@simon  schreef:

Beste 

 

Ik heb dinsdag mijn openstaand factuur via de base app betaald en deze is ook al weg uit de app, maar mijn lijn is sinds woensdag ochtend geblokkeerd. Wie kan ik hiervoor contacteren? Alvast bedankt voor uw hulp.

 

mvg

 

Simon


 

Beantwoorden
0 Likes