annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lijn geblokkeerd, betaling reeds uitgevoerd en betaalbewijs doorgestuurd, wat nu ?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,

mijn lijn is reeds twee dagen geblokkeerd... Ik heb gisteren de betaling gedaan van 122€ (+/-) en het betalingsbewijs doorgemaild, maar mijn lijn werd 24uur later nog steeds niet gedeblokkeerd ? Hoe komt dit ? Kan u even na gaan waarom ?

Alvast bedankt!
Beantwoorden
REACTIES (2)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Morgane30,

Ik zag dat je lijn ondertussen gereactiveerd werd. Gelukkig Smiley Vrolijk !

Wanneer je lijn geblokkeerd is en je e-mailt een betaalbewijs naar collection@telenetgroup.be, kan het tot 48 uur duren voordat je lijn gereactiveerd wordt. Je ontvangt een sms ter bevestiging.

Uiteraard kan ik me voorstellen dat dit heel lastig is. Om zulke ongemakken te vermijden kan je kiezen voor een domiciliëring. Activeer via de Klantenzone. Je wordt verwittigd via sms wanneer de domiciliëring actief staat.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

Dag Debby,

Ik heb een zakelijk account met 5 nummers aan verbonden.

De lijnen werden gisteren geblokkeerd omdat er een factuur te laat betaald was.

Alles is betaald. Ik ben het betaalbewijs zelfs in de shop gaan afgeven. De lijnen zouden gisterenavond terug open gaan. Ook in mijn base app staat er geen openstaand saldo meer. Maar de lijnen zijn nog niet open. Spijtig dat ze deze 5 lijnen zomaar blokkeren zonder op 1 van de 5 lijnen een verwittinging te sturen. Een beetje vervelend. Kan je dit nakijken aub zodat iedereen terug kan bellen?

Alvast bedankt

Beantwoorden