annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn betaling wordt niet geregistreerd. Wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
We hebben in het laatste jaar 5 of 6 keer herinneringen ontvangen voor reeds betaalde facturen. Elke keer dat we hebben contact genomen met de klantendienst hebben ze altijd gezegt dat het probleem ligt bij ons. Verkeerde bedrag gestort of naar verkeerde rekening. Elke keer moeten we de job van Base doen te tonen dat we hebben de factuur betaald. We hebben een keer 5 dagen zonder telefoon of internet omdat Base kunnen de betaling van ons niet vinden fast we hadden screenshots van de betaling door gestuurd. We moeten al de werk doen voor Base voor de betaling in orde te krijgen. Moeten naar de bank en laten de bank een uitschrijft laten tekenen. Voor al de moeite dat we moesten doen hebben niet eens korting gekregen voor de 5 dagen of een sorry gekregen. En wat maakt het ook ambetant is dat een maand is er geen probleem met de betaling en de een andere maand is er wel een probleem. We hebben nu voor ons laatste factuur ( we zijn een klant niet meer) weer een herinnering ontvangen voor een reeds goed betaald factuur. Ik hoop dat andere mensen hebben ook hetzelfde problemen dat we hadden.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123
Hallo,

Wat vervelend dat je problemen hebt ondervonden met het uitvoeren van je betalingen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet fijn is om iedere keer een betaalbewijs door te moeten sturen als je de betaling wel hebt uitgevoerd.
Wanneer je de betalingen uitvoert met het correcte referentienummer, het correcte bedrag en vóór de uiterste betaaldatum op het juiste rekeningnummer, zou normaalgesproken alles in orde moeten komen.
Heb je toch een fout gemaakt, dan kan je het betaalbewijs doorsturen naar collection@telenetgroup.be. Zij zullen voor je de betaling terugzoeken en koppelen aan jouw klantencontract.

Indien je toch nog specfieke vragen hebt over de betalingen, kan je beter even contact opnemen met een van onze collega's. Je kan ze bereiken door te bellen naar 1999 maar ook door een berichtje te sturen via je klantenzone of Facebook (https://www.facebook.com/messages/t/BASE.Belgium).

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
[quote=ibi]Hallo,

Wat vervelend dat je problemen hebt ondervonden met het uitvoeren van je betalingen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat het niet fijn is om iedere keer een betaalbewijs door te moeten sturen als je de betaling wel hebt uitgevoerd.
Wanneer je de betalingen uitvoert met het correcte referentienummer, het correcte bedrag en vóór de uiterste betaaldatum op het juiste rekeningnummer, zou normaalgesproken alles in orde moeten komen.
Heb je toch een fout gemaakt, dan kan je het betaalbewijs doorsturen naar collection@telenetgroup.be. Zij zullen voor je de betaling terugzoeken en koppelen aan jouw klantencontract.

Indien je toch nog specfieke vragen hebt over de betalingen, kan je beter even contact opnemen met een van onze collega's. Je kan ze bereiken door te bellen naar 1999 maar ook door een berichtje te sturen via je klantenzone of Facebook (https://www.facebook.com/messages/t/BASE.Belgium).

Groetjes,
Ibi

Dag

Probleem was nooit van voor kant. Elke keer voordat we hebben een betaling uitvoerd zo hebben we bedrag en melding gecontrolleerd voor zeker te zijn. En het was altijd correct. Probleem was altijd bij de registratie van de betaling bij BASE.

grtjs

ex klant
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 601
Hey, wat jammer dat dit zo gelopen is. Hopelijk kunnen we je in de toekomst terug verwelkomen. Groetjes, Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos