Er is een dossier opgesteld vorige week dat er een te hoog data verbruik was. We zouden binnen de 5 werkdagen verwittigd worden met het antwoord van het dossier (op een vriendelijke manier). Waarschijnlijk zou het data verbruik kwijtgescholden worden., want het was echt onwaarschijnlijk abnormaal hoog. Vandaag nog geen nieuws ontvangen maar intussen is ons mobiel internet met onze 2 nummers sindsdien geblokkeerd. Dit kan toch niet voor een bedrijf??? Nogmaals gebeld, wordt nagekeken krijg ik voor antwoord, ze zullen dringend iets laten weten. Wanneer ik vraag wanneer dat dat is weten ze het niet...? (niet op een vriendelijke manier). Bekijk onze historiek van rekeningen van alle voorgaande maanden. Gemiddeld voor 2 gsm's onberperkt maandelijks tussen de 70 à 90 €. Ineens een rekening van 1225,22 € te betalen met 45.246 dataverbruik wat anders maximum tussen de 6 à 9 is. Hier klopt iets niet en in plaats dat we dadelijk worden geholpen worden we beiden zonder mobiel internet gezet en moeten we geduld hebben en wachten...?