annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn dossier voor hoog dataverbruik is nog niet behandeld, maar mijn internet is wel geblokkeerd.

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 0

Er is een dossier opgesteld vorige week dat er een te hoog data verbruik was. We zouden binnen de 5 werkdagen verwittigd worden met het antwoord van het dossier (op een vriendelijke manier). Waarschijnlijk zou het data verbruik kwijtgescholden worden., want het was echt onwaarschijnlijk abnormaal hoog. Vandaag nog geen nieuws ontvangen maar intussen is ons mobiel internet met onze 2 nummers sindsdien geblokkeerd. Dit kan toch niet voor een bedrijf??? Nogmaals gebeld, wordt nagekeken krijg ik voor antwoord, ze zullen dringend iets laten weten. Wanneer ik vraag wanneer dat dat is weten ze het niet...? (niet op een vriendelijke manier). Bekijk onze historiek van rekeningen van alle voorgaande maanden. Gemiddeld voor 2 gsm's onberperkt maandelijks tussen de 70 à 90 €. Ineens een rekening van 1225,22 € te betalen met 45.246 dataverbruik wat anders maximum tussen de 6 à 9 is. Hier klopt iets niet en in plaats dat we dadelijk worden geholpen worden we beiden zonder mobiel internet gezet en moeten we geduld hebben en wachten...?

Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hallo Nadine,

 

Ik kan me heel goed voorstellen dat je niet blij bent met deze situatie. Via dit kanaal kan ik je helaas niet helpen met de vooruitgang van je dossier. Kan je ons via Facebook of Twitter een berichtje sturen met daarin je gsm-nummer, adres en geboortedatum? We kijken het graag voor jou na.

 

Groetjes, 

Ibi

 

Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos