annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn facturen in de Klantenzone zijn niet zichtbaar. Hoe kan dat?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Ik zie mijn facturen niet in mijn klantenzone. Ik heb daarvoor al eens een dossier geopend maar het is nog niet in orde.
Nummers op mijn naam
04xxxxxxxx
04xxxxxxxx

Gelieve dit dringend in orde te brengen aub !!!
Els haelterman
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (5)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Marelis,

Ik heb je telefoonnummers op deze pagina verborgen om te vermijden dat je straks telefoontjes van onbekenden ontvangt Smiley Knipoog .

Klopt het dat je sinds april 2014 met deze telefoonnummers geen BASE-klant meer bent? Deze nummers staan namelijk niet meer actief in ons systeem.

Dat is de reden waarom je de facturen niet via de Klantenzone kan raadplegen. Je kan enkel een actieve account beheren via de Klantenzone.

Natuurlijk wil ik je graag helpen met je facturen hoor! Ik kan je altijd duplicaten via e-mail opsturen. Indien je dit wenst, mag je me je e-mail adres via een privébericht doorsturen. Best ook even aangeven van welke periode je de facturen wilt.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
hallo,

ik heb hetzelfde probleem, wegens een 'technische storing'.
Het is nu al de tweede maand dat er een technische storing is, hoe kan dit?
Kan ik eventueel opteren voor een papieren factuur?
Ik vind deze echt wel praktischer...
Mvg
Karen
Beantwoorden
0 Likes
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=karen93]hallo,

ik heb hetzelfde probleem, wegens een 'technische storing'.
Het is nu al de tweede maand dat er een technische storing is, hoe kan dit?
Kan ik eventueel opteren voor een papieren factuur?
Ik vind deze echt wel praktischer...
Mvg
Karen

Hey Karen93,

Ik heb dit voor jou nagekeken.

Je hebt momenteel 2 abonnementen op 1 klantenrekening. Je kan je facturen enkel raadplegen met het hoofdoproepnummer 0485xxxxx7. Ik heb dit zonet getest en ondervind geen technische problemen. Ik stel voor om dit opnieuw te proberen met een andere browser zoals Google Chrome.

Indien je je facturen toch liever per post wenst te ontvangen, dan kan je dit per sms aanvragen door met het hoofdoproepnummer PAPIERSTART te sturen naar 1912. Je eerstvolgende factuur zal je dan op papier ontvangen.

Mocht er iets niet duidelijk zijn, dan weet je ons te vinden ;-)

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Beste Debby,

Graag had ik voor mijn belastingsaangifte mijn facturen van 2015 naar mijn boekhouder gestuurd.
Aangezien ik nog maar net gestopt ben bij base is dit voor mij niet meer beschikbaar.
Graag had ik alle resterende exemplaren via mail gestuurd gekregen (van 2015 - 2016).

U mag dit sturen naar maximwallays@hotmail.com

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Wallays Maxim
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Lawaays]Beste Debby,

Graag had ik voor mijn belastingsaangifte mijn facturen van 2015 naar mijn boekhouder gestuurd.
Aangezien ik nog maar net gestopt ben bij base is dit voor mij niet meer beschikbaar.
Graag had ik alle resterende exemplaren via mail gestuurd gekregen (van 2015 - 2016).

U mag dit sturen naar maximwallays@hotmail.com

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Wallays Maxim

Hey Maxim,

Wat jammer dat je afscheid genomen hebt van BASE, weet dat je altijd terug welkom bent :$ !

Wanneer je geen klant meer bent van BASE, kan je inderdaad geen gebruik meer maken van de Klantenzone. Natuurlijk kunnen we je via deze weg ook helpen!

Ik zag dat je je profiel van de BASE Community al had aangevuld. Heel fijn! Zo had ik direct toegang tot je dossier en heb ik je de gewenste facturen via e-mail doorgestuurd. Vind je ze niet terug in je inbox? Dan kan het zijn dat ze terecht gekomen zijn in je spam. Kijk maar eens Smiley Knipoog .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Beantwoorden
0 Likes