annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn facturen via e-mail ontvangen

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 67
Reacties: 11
BASE-klanten kunnen voortaan hun factuur beheren op een duurzame, verantwoorde en ecologische manier!

Door de code PAPIERSTOP te sms’en naar 1912 ontvang je een sms en een e-mail om je te informeren wanneer er een nieuwe factuur beschikbaar is. Via de link in de e-mail ga je naar de klantenzone waar je een overzicht hebt van je facturen. Je kan er ook onmiddellijk de betaling uitvoeren.

Tips:
- Vergeet niet om jouw e-mailadres toe te voegen in jouw klantenzone: ‘Mijn instellingen – Facturatie’.
- De elektronische factuur vervangt de papieren factuur. De elektronische versie is dus het officiële document dat aanvaard zal worden door jouw boekhouder.

De elektronische factuur is niet enkel snel en eenvoudig, maar zorgt er ook voor dat je kan bijdragen aan het milieu en afscheid kan nemen van overvolle vuilbakken met papier!
Always happy to help you Smiley Vrolijk
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 5
Er ontbreekt een clausule die bij niet betaling van een digitale factuur eerst een klassieke papieren factuur verstuurt vooraleer over te gaan tot sancties of maatregelen.
Binnen een gezin is er meestal maar 1 persoon die alle betalingen regelt en indien deze wat overkomt (ongeval, coma, enz) is er meestal niemand die deze mails opent. Het is ook niet raadzaam om de paswoorden van al de Zoomit en andere accounts aan iedereen van het gezin te geven.
Ik zit al +25 jaar in de ICT branche en zie o.a. veel misgelopen betalingen door dit "Red de bossen" verhaal en het versturen van belangrijke mails naar 1 mail adres terwijl het een groep (gezin) betreft.
Gezinsaccounts zijn nog niet ingeburgerd en zonder de voorgestelde clausule raad ik iedereen af om hiervoor te kiezen.

Bij een klassieke papieren factuur zien de huisgenoten deze rekeningen in de brievenbus zitten en kunnen ze deze afhandelen.
Beantwoorden
0 Likes