annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn factuur is betaald. Hoe lang blijft mijn nummer nog geblokkeerd?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Hoi,

Mijn lijn is geblokkeerd geweest omdat ik te laat heb betaald (inderdaad mijn eigen fout).
Ik heb intussen de openstaande factuur via de app betaald maar mijn lijn is ondertussen 5u later nog steeds niet terug gedeblokkeerd..
Enig idee hoe lang zo'n blokkade duurt?
Hopelijk kan ik snel terug telefoneren..

mvg.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Isa,

Het kan natuurlijk altijd wel eens gebeuren dat je je factuur te laat betaalt :$ . Ik kan heel goed begrijpen dat je je lijn dan ook zo snel mogelijk gereactiveerd wilt hebben.
Ondertussen is dat vanochtend gebeurd door mijn collega en zou je nu weer moeten kunnen bellen, sms'en en surfen!

Betalingen via de MyBASE app kunnen we bijna onmiddelijk zien in onze systemen. Nadat je de sms ter bevestiging van je betaling ontvangt, neem je dus best contact met ons op. Wanneer je dit niet doet, kan het tot 48 uur duren voordat het systeem je lijn automatisch reactiveert. Contacteer je ons? Dan doen we dit handmatig voor je Smiley Knipoog !

Via deze link kan je lezen welke mogelijkheden er zijn om ons te contacteren. Ook lees je interessante tips in verband met betalingsmethoden.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos