annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn factuur is betaald en er is nog steeds een openstaand bedrag op de MyBASE app. Hoe kan dat?

Beantwoorden
Fan
Vragen: 1
Reacties: 1
Ik heb mijn vorige factuur gewoon betaald en toch staat die nog open als ik op mijn app kijk. Hoe kan dit? Want ik ga geen boete betalen op een rekening die ik betaald heb natuurlijk. Groetjes
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (2)
Fan
Vragen: 1
Reacties: 1
Ik heb ze gewoon zoals altijd een dag nadat ik ze kreeg betaald via een overschrijving met de vaste mededeling. Staat ook op mijn bankafschriften.
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
Hey Nikki,

Het kan tot 5 werkdagen duren voordat een betaling via bankoverschrijving toegevoegd wordt aan je account. Dus als je bijvoorbeeld gisteren hebt betaald, zal je nog steeds een openstaand bedrag zien in de MyBASE app of Klantenzone.

Is de betaling al langer geleden als 5 dagen uitgevoerd? Stuur het betaalbewijs via e-mail naar collection@telenetgroup.be. Onze collega's zullen alles voor je nakijken. Je wordt op de hoogte gehouden via sms.

Heel veel groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos