annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn lijn werd afgesloten door een te late betaling. Ondertussen heb ik betaald maar werd ik nog niet gereactiveerd. Hoe lang duurt dit?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Beste,
Heb mijn factuur betaald maar lijn is nog steed niet geactiveerd? Smiley Verdrietig
Hoelang duurt dit?
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey!

Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om te wachten op de reactivatie van je lijn nadat je hebt betaald.

Ik heb hier enkele tips voor je!

1) Indien je betaalt via de MyBASE app, Klantenzone of via een kredietkaart, ontvang je een sms wanneer de betaling wordt geregistreerd.
  • Heb je de sms ontvangen? Neem contact op of stuur een betaalbewijs naar collection@telenetgroup.be. De lijn zal zo snel mogelijk manueel worden gereactiveerd (dit kan tot 48 uur duren).
  • Neem je liever geen contact op? Dan zal het systeem de lijn automatisch reactiveren na minimaal 48 uur.

2) Betaal je liever niet online? Bezoek dan een BASE-shop. Je kan hier betalen via een automaat. Onze collega's zullen vervolgens je lijn vrijmaken.

3) Toch liever via bankoverschrijving? Stuur je betaalbewijs naar collection@telenetgroup.be. Onze collega's zullen het nodige voor je doen (dit kan tot 48 uur duren).

4) Het is natuurlijk niet leuk om niet te kunnen bellen, sms'en en internetten. Je kan zulke ongemakken vermijden door een automatische betaling te starten. Deze kan je activeren via de Klantenzone. Je wordt verwittigd via sms wanneer de domiciliëring geactiveerd is.

Intussen heb ik gezien dat we je betaling hebben ontvangen. Ik heb je lijn dan ook meteen gereactiveerd Smiley Knipoog !

Best nog even de telefoon uit en weer aanzetten, zodat alle services weer optimaal werken :$ .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes