annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn lijn werd afgesloten en ik heb ondertussen betaald. Hoe kan ik mijn lijn reactiveren?

Beantwoorden
Debby
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Beste, ik heb momenteel hetzelfde probleem. Ik geraak niet binnen via 1999 en ben geblokkeerd.

Hey Ilse,

Dat is inderdaad wel heel vervelend! Onze excuses dat je geen medewerker aan de lijn krijgt. Natuurlijk wil ik je graag helpen :$ .

Ik heb gezien dat je je profiel op de Community nog niet hebt vervolledigd. Kan je dat even doen zodat ik toegang heb tot je telefoonnummer? Maak je geen zorgen, enkel de operatoren hebben inzage in dit nummer.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Debby
Episch
[quote=ilse]Beste, ik heb momenteel hetzelfde probleem. Ik geraak niet binnen via 1999 en ben geblokkeerd.

Hey Ilse,

Dat is inderdaad wel heel vervelend! Onze excuses dat je geen medewerker aan de lijn krijgt. Natuurlijk wil ik je graag helpen :$ .

Ik heb gezien dat je je profiel op de Community nog niet hebt vervolledigd. Kan je dat even doen zodat ik toegang heb tot je telefoonnummer? Maak je geen zorgen, enkel de moderatoren hebben inzage in dit nummer.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Ex-Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Lusi
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Mijn factuur is betaald maar via 1999 is het onmogelijk om bij Base binnen te geraken. Hoe moet ik mijn lijn terug laten activeren?
Mvg
Beantwoorden
0 Likes
Debby
Episch
[quote=Lusi]Mijn factuur is betaald maar via 1999 is het onmogelijk om bij Base binnen te geraken. Hoe moet ik mijn lijn terug laten activeren?
Mvg

Hey Lusi,

Het is inderdaad heel vervelend dat je lijn geblokkeerd werd en dat je dan niet binnengeraakt via de telefonische klantendienst om hem te laten reactiveren.

Indien je niet meteen iemand kan bereiken, kan je altijd een betaalbewijs e-mailen naar collection@telenetgroup.be. Mijn collega's zullen je verwittigen via sms wanneer je lijn weer actief is.

Je had je profiel al vervolledigd op de BASE Community. Wel heel fijn, want zo heb ik meteen toegang tot je telefoonnummer en zag ik dat je ondertussen wel met een collega gesproken hebt die de lijn heeft gereactiveerd. Gelukkig :$ !

Wanneer een lijn wordt gereactiveerd, kan je best nog even je telefoon uit en weer aanzetten zodat alle services weer optimaal werken.

Zoals ik al zei kan ik me goed voorstellen dat het heel vervelend is om niet te kunnen bellen. We zijn allemaal mensen en kunnen altijd wel eens een betaling uit het oog verliezen. Misschien vind je het interessant om een automatische betaling te activeren? Dan hoef je hier niet meer aan te denken Smiley Knipoog .

Je kan een domiciliëring activeren via de Klantenzone. Wanneer deze geactiveerd is, krijg je een sms ter bevestiging. Ik raad je wel aan om manueel te betalen zolang je nog geen bevestiging hebt ontvangen.

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Likes