annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn lijn werd afgesloten en ik heb ondertussen betaald. Hoe kan ik mijn lijn reactiveren?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Beste,
Mijn factuur is betaald maar via 1999 is het onmogelijk om bij Base binnen te geraken. Hoe moet ik mijn lijn terug laten activeren?
Mvg
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (13)
Leesfanaat
Vragen: 61
Reacties: 51
[quote=ingridpoisson]Beste,
Mijn factuur is betaald maar via 1999 is het onmogelijk om bij Base binnen te geraken. Hoe moet ik mijn lijn terug laten activeren?
Mvg

Hey IngridPoisson.

Je mag me je telefoonnummer via een privébericht sturen. Dan kijk ik dit voor je na.

Groetjes,
Ashley
What's new?
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 1
[quote=Ashley][quote=ingridpoisson]Beste,
Mvg

Hey IngridPoisson.

Je mag me je telefoonnummer via een privébericht sturen. Dan kijk ik dit voor je na.

Groetjes,
Ashley

Hey Ashley, bedankt. Het is reeds opgelost Smiley Vrolijk
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 0
Beste,
Mvg

PJ
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=pjsymons]Beste,
Mvg

PJ

Hey!

Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is om afgesloten te zijn en dan niet binnen te geraken via 1999! Onze excuses daarvoor.

Je kan ons tussen 09:00h en 18:00h bereiken via Facebook of Twitter en tussen 09:00h en 17:00h via chat. Natuurlijk help ik je ook graag verder! Kan je je profiel van de Community vervolledigen? Dan heb ik je telefoonnummer en kan ik het nodige voor je doen. Je telefoonnummer is enkel zichtbaar voor de moderators.

Zoals ik al zei kan ik begrijpen dat een afsluiting helemaal niet fijn is! Je kan dit vermijden door een domiciliëring te starten. Als je hier interesse in hebt, kan je dit activeren via onze Klantenzone op BASE.be. Heb je nog geen wachtwoord? Geen nood, via deze link kan je een wachtwoord aanvragen: https://www.base.be/nl/nog-geen-wachtwoord.html.html

Geef je me even een seintje wanneer je je profiel vervolledigd hebt?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Ik heb gisteren men openstaand bedrag betaalt en vandaag nog niet geactiveerd hoe kan ik het laten actieveren ???
Alvast bedankt
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=Blackout]Ik heb gisteren men openstaand bedrag betaalt en vandaag nog niet geactiveerd hoe kan ik het laten actieveren ???
Alvast bedankt

Hey Blackout!

Is je lijn ondertussen al gereactiveerd? Zo niet, mag je je profiel vervolledigen op de Community zodat ik je telefoonnummer heb en het nodige voor je kan doen.

Laat je me weten wanneer je je nummer hebt toegevoegd? Dit is trouwens enkel in te kijken door de moderatoren Smiley Knipoog

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Beste, ik heb dezemorgen met de app mijn rekening betaald maar die is nog steeds niet geactiveerd. Normaal gebeurt dit binnen enkele uren maar nog steeds niets. Het probleem is namelijk dat ik in het buitenland zit. En zonder telefoon is dit best wel lastig om rond te geraken. Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groeten
Beantwoorden
0 Likes
Professor
Vragen: 16
Reacties: 286
[quote=chubbiej23]Beste, ik heb dezemorgen met de app mijn rekening betaald maar die is nog steeds niet geactiveerd. Normaal gebeurt dit binnen enkele uren maar nog steeds niets. Het probleem is namelijk dat ik in het buitenland zit. En zonder telefoon is dit best wel lastig om rond te geraken. Hoe kan ik dit oplossen?

Met vriendelijke groeten

Hey Chubbiej23,

Een reactivatie kan tot 48u duren, nadat je betaling ontvangen is. Mocht je lijn ondertussen nog niet geactiveerd zijn, dan mag je je community-profiel vervolledigen met je gsm-nummer. Dan doe ik het nodige!

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
[quote=IngridPoisson]Beste,
Mvg

Beste, ik heb momenteel hetzelfde probleem. Ik geraak niet binnen via 1999 en ben geblokkeerd.
Beantwoorden
0 Likes