[quote=pjsymons]Beste,
Mijn factuur is betaald maar via 1999 is het onmogelijk om bij Base binnen te geraken. Hoe moet ik mijn lijn terug laten activeren?
Mvg
PJ
Hey!
Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is om afgesloten te zijn en dan niet binnen te geraken via 1999! Onze excuses daarvoor.
Je kan ons tussen 09:00h en 18:00h bereiken via Facebook of Twitter en tussen 09:00h en 17:00h via chat. Natuurlijk help ik je ook graag verder! Kan je je profiel van de Community vervolledigen? Dan heb ik je telefoonnummer en kan ik het nodige voor je doen. Je telefoonnummer is enkel zichtbaar voor de moderators.
Zoals ik al zei kan ik begrijpen dat een afsluiting helemaal niet fijn is! Je kan dit vermijden door een domiciliëring te starten. Als je hier interesse in hebt, kan je dit activeren via onze Klantenzone op BASE.be. Heb je nog geen wachtwoord? Geen nood, via deze link kan je een wachtwoord aanvragen:
https://www.base.be/nl/nog-geen-wachtwoord.html.htmlGeef je me even een seintje wanneer je je profiel vervolledigd hebt?
Bedankt alvast!
Groetjes,
Debby
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .