annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn lijn werd afgesloten, ik heb mijn factuur betaald, maar ben nog niet gereactiveerd. Wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Hallo, base nieuwe stijl??
Afgesloten zonder verwittiging. Geen sms, niks nada zip... Betaald online, en ondertussen nog steeds niks, nada, zip... onmogelijk om base te contacteren, steeds het zelfde bericht... u hebt niet betaald.
Goeien bal Base!
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (28)
Leesfanaat
Vragen: 4
Reacties: 30
Hey dierickxjo!
Welkom op de BASE Community!

Dit is inderdaad vervelend. Een BASE medewerker kan je helpen! Vul je even je GSM nummer in, in je profiel? Dan kan men opzoeken wat het probleem precies is. GSM nummer kan enkel gezien worden door een moderator van de Community.

Groeten,
BlRGER
Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 2
Het zelfde problemSmiley Verdrietig hulp aub!!!
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Hi Dierickxjo en Lusi,

Fijn dat jullie je profiel hebben vervolledigd met jullie telefoonnummers! Geef ons wel altijd even een seintje wanneer je dit hebt gedaan, zodat we je gelijk kunnen helpen. En bedankt Birger om hen deze tip te geven Smiley Knipoog !

Nu zie ik dat beide lijnen ondertussen al zijn gereactiveerd. Gelukkig!

Ik kan me heel goed voorstellen dat het super vervelend is om niet te kunnen bellen. Wanneer je niet direct een BASE medewerker kan bereiken, kan je altijd een betaalbewijs e-mailen naar collection@telenetgroup.be. Mijn collega's zullen je lijn reactiveren. Wanneer dit is gebeurd, krijg je een sms ter bevestiging.

Natuurlijk kan je altijd een automatische betaling overwegen. Iedereen kan wel eens een factuur vergeten te betalen, al is het heel lastig om als gevolg daarvan afgesloten te worden. Om dit te vermijden is een domiciliëring misschien wel een goede oplossing voor jou. Deze kan je activeren via de Klantenzone. Je krijgt een sms ter bevestiging wanneer de activatie voltooid is.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Bedankt!
Beantwoorden
Highlighted
Moderator
Graag gedaan hoor Dierickxjo :$ !

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Reacties: 4
[quote=dierickxjo]Hallo, base nieuwe stijl??
Afgesloten zonder verwittiging. Geen sms, niks nada zip... Betaald online, en ondertussen nog steeds niks, nada, zip... onmogelijk om base te contacteren, steeds het zelfde bericht... u hebt niet betaald.
Goeien bal Base!
vercauteren stefaan
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Hallo Base,
Idem dito voor ons, op vakantie en plots alles afgesloten, direct betaald en nu hopelijk zo vlug mogelijk terug aansluiting, Wegens overschakeling dachten wij dat we een maandelijkse domiciliering hadden, niet dus!! Zullen dit zo vlug mogelijk in orde brengen, wij hopen van Base dat zij dit ook vlug doen, want geen contact met het thuisfront is niet zo aangenaam,
vercauteren stefaan
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Hi Stefferson!

Goh, ik kan me heel goed voorstellen dat het heel onaangenaam is om geen contact te hebben met het thuisfront!

Ik zag dat je je profiel nog niet hebt aangevuld met je telefoonnummer. Kan je dit misschien even doen? Dan kijk ik of de betaling al dan niet binnen is, zodat ik je lijn kan reactiveren.

Wel heel belangrijk wanneer je in het buitenland bent: indien je lijn wordt gereactiveerd nadat je afgesloten werd ivm een te late betaling, dien je je toestel regelmatig aan en uit te zetten. Dit komt omdat de simkaart meer moeite heeft om een buitenlands signaal op te pikken dan wanneer je dit voor zou hebben in België.

Wat betreft de domiciliëring. Wel een heel goed idee om deze te willen activeren! Je kan dit doen via de Klantenzone. Je wordt verwittigd via sms wanneer de domiciliëring actief staat.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
[quote=Debby]Hi Stefferson!

Goh, ik kan me heel goed voorstellen dat het heel onaangenaam is om geen contact te hebben met het thuisfront!

Ik zag dat je je profiel nog niet hebt aangevuld met je telefoonnummer. Kan je dit misschien even doen? Dan kijk ik of de betaling al dan niet binnen is, zodat ik je lijn kan reactiveren.

Wel heel belangrijk wanneer je in het buitenland bent: indien je lijn wordt gereactiveerd nadat je afgesloten werd ivm een te late betaling, dien je je toestel regelmatig aan en uit te zetten. Dit komt omdat de simkaart meer moeite heeft om een buitenlands signaal op te pikken dan wanneer je dit voor zou hebben in België.

Wat betreft de domiciliëring. Wel een heel goed idee om deze te willen activeren! Je kan dit doen via de Klantenzone. Je wordt verwittigd via sms wanneer de domiciliëring actief staat.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby
vercauteren stefaan
Beantwoorden
0 Kudos