annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn lijn werd afgesloten, ik heb mijn factuur betaald, maar ben nog niet gereactiveerd. Wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 4
[quote=Debby]Hi Stefferson!

Goh, ik kan me heel goed voorstellen dat het heel onaangenaam is om geen contact te hebben met het thuisfront!

Ik zag dat je je profiel nog niet hebt aangevuld met je telefoonnummer. Kan je dit misschien even doen? Dan kijk ik of de betaling al dan niet binnen is, zodat ik je lijn kan reactiveren.

Wel heel belangrijk wanneer je in het buitenland bent: indien je lijn wordt gereactiveerd nadat je afgesloten werd ivm een te late betaling, dien je je toestel regelmatig aan en uit te zetten. Dit komt omdat de simkaart meer moeite heeft om een buitenlands signaal op te pikken dan wanneer je dit voor zou hebben in België.

Wat betreft de domiciliëring. Wel een heel goed idee om deze te willen activeren! Je kan dit doen via de Klantenzone. Je wordt verwittigd via sms wanneer de domiciliëring actief staat.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

Hey Debby,
Onze gsm nummers zijn de volgende :
xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
xxxxxxxxxx
Staan op naam van bvba willycars,
Bedankt voor de hulp!
Stefaan
vercauteren stefaan
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hi Stefferson!

Bedankt om me deze nummers door te sturen. Nu, ik heb ze wel verborgen op deze pagina, anders kan het zijn dat je straks wordt lastig gevallen door anderen Gefrustreerde smiley .

De betaling is nog niet zichtbaar in onze systemen. Heb je betaald via een bankoverschrijving? Dan kan het tot 5 werkdagen duren voordat we de betaling ontvangen.

Ik kan me voorstellen dat je niet zo lang wenst te wachten! We kunnen de reactivatie versnellen. Hier hebben we wel een betaalbewijs voor nodig. Dit mag je e-mailen naar collection@telenetgroup.be. Vergeet zeker niet je telefoonnummers te vermelden.

Misschien een tip voor in de toekomst :? ? Wanneer je betaalt via de MyBASE app of via de Klantenzone, dan zien we de betaling vrijwel direct. Je krijgt een sms ter bevestiging. Vanaf dat moment kan je contact met ons opnemen zodat we de reactivatie manueel kunnen doen.

Ik had je graag meteen geholpen Stefferson, jammer genoeg kan ik op dit moment je lijnen niet openzetten. Best is dus dat je een betaalbewijs stuurt. Je wordt verwittigd via sms wanneer de lijn weer actief is.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
[quote=dierickxjo]Hallo, base nieuwe stijl??
Afgesloten zonder verwittiging. Geen sms, niks nada zip... Betaald online, en ondertussen nog steeds niks, nada, zip... onmogelijk om base te contacteren, steeds het zelfde bericht... u hebt niet betaald.
Goeien bal Base!

Zelfde schuitje, wacht al sinds deze morgen...
Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Episch
Hi Zonderling,

Ik zag dat je lijn ondertussen werd gereactiveerd. De reactivatie is automatisch gebeurd door het systeem twee dagen nadat je online had betaald.

Wanneer de reactivatie niet manueel gebeurt, is het normaal dat dit twee dagen duurt. Natuurlijk erg vervelend, want we willen allemaal kunnen bellen, surfen en sms'en! Om het proces te laten versnellen, kan je een betaalbewijs e-mailen naar collection@telenetgroup.be. Mijn collega's sturen je een sms zodra de lijn weer actief staat.

Nu is dit natuurlijk een beetje te laat, maar moest dit nog een keer voorvallen (hopelijk niet), weet je wat je kan doen :$ .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
Reacties: 5
hallo ik kan ook niet op mijn gsm kan niet op internet of niks en heb al betaalt kan u mij helpen
Beantwoorden
0 Likes
Episch
[quote=anjaken ]hallo ik kan ook niet op mijn gsm kan niet op internet of niks en heb al betaalt kan u mij helpen

Hey Anjaken!

Dat is inderdaad wel super vervelend!

Ik zag dat je je telefoonnummer niet hebt toegevoegd aan je profiel. Kan je dit misschien even doen?

Bovenaan deze pagina (in het groen) kan je lezen welke stappen je het best volgt wanneer je lijn werd geblokkeerd.

Natuurlijk wil ik voor je nakijken of de betaling ondertussen al binnen is. Zo ja, dan reactiveer ik je lijn onmiddelijk!

Geef je me een seintje wanneer je je profiel hebt vervolledigd?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
Leesfanaat
zo gedaan bedankt alvast
Beantwoorden
Leesfanaat
[quote=Debby][quote=anjaken ]hallo ik kan ook niet op mijn gsm kan niet op internet of niks en heb al betaalt kan u mij helpen

Hey Anjaken!

Dat is inderdaad wel super vervelend!

Ik zag dat je je telefoonnummer niet hebt toegevoegd aan je profiel. Kan je dit misschien even doen?

normaal zou men profiel volledig moeten zijn nu

Bovenaan deze pagina (in het groen) kan je lezen welke stappen je het best volgt wanneer je lijn werd geblokkeerd.

Natuurlijk wil ik voor je nakijken of de betaling ondertussen al binnen is. Zo ja, dan reactiveer ik je lijn onmiddelijk!

Geef je me een seintje wanneer je je profiel hebt vervolledigd?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby
Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
kan u dat even nakijken aub debby ik heb echt dringend men gsm nodig
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Bedankt om je profiel aan te vullen Anjaken!

De betaling is binnen, dus ik heb je lijn meteen gereactiveerd! Best nog even je telefoon uit en weer aanzetten zodat alle services weer optimaal werken.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je je mobiele telefoon niet kan missen Smiley Verdrietig ! Dus moest je dit ooit weer voorhebben, kan je best een betaalbewijs e-mailen naar collection@telenetgroup.be. Je ontvangt een sms wanneer de reactivatie is voltooid.

Om zo'n situatie helemaal te vermijden, kan je kiezen voor een domiciliëring. Deze kan je activeren via de Klantenzone. Wanneer de domiciliëring geactiveerd is, word je verwittigd via sms.

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Likes