BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Hier hetzelfde probleem. Help πππ
Beste.
Mijn lijn is geblokkeerd omwillen van te laat mijn factuur betaald te hebben. Ik heb ondertussen mijn factuur betaald maar ik kan nog niks doen geen bericht of niks sturen hoe geraakt dit opgelost?
Mvg
@dierickxjo a Γ©crit :
Hallo, base nieuwe stijl??
Afgesloten zonder verwittiging. Geen sms, niks nada zip... Betaald online, en ondertussen nog steeds niks, nada, zip... onmogelijk om base te contacteren, steeds het zelfde bericht... u hebt niet betaald.
Goeien bal Base!
momenteel idealiter bij de vroegste gelegenheid terug associatie, vanwege overstappen dachten we dat we een maand tot maand domiciliΓ«ring hadden, niet dat !! Zal dit zo snel mogelijk doen, wij vertrouwen van Base dat zij dit ook snel doen, in het licht van het feit dat geen contact met het thuisfront niet zo charmant is,
Dag Base
Ik denk dat mijn lijn/abonnement ook is afgesloten zonder waarschuwing.
Ondertussen heb ik de facturen betaald, kan deze terug geactiveerd worden?
Mijn nr 0xxxxxxxxx
Hallo allemaal! Heeft iemand een tip voor @Amber om dit soort ongemakken in de toekomst te voorkomen?
Amber, ik heb je telefoonnummer verborgen. Dit om te voorkomen dat je oproepen ontvangt die je liever niet krijgt .
Debby | Moderator