annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn lijn werd afgesloten, ik heb mijn factuur betaald, maar ben nog niet gereactiveerd. Wat nu?

Beantwoorden
Follower
Vragen: 0
Reacties: 5
dank je wel voor de snelle hulp xx
Beantwoorden
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Met veel plezier Anjaken :$ !

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Reacties: 1
Hallo,

Ik heb een gelijkaardig probleem. Blijkbaar had ik nog een onbetaalde factuur en iemand wist mij te melden dat mijn nummer onbereikbaar was.
Na die factuur gevonden te hebben, heb ik die betaald begin deze maand maar nu is mijn nummer nog altijd onbereikbaar.

Wat is daarmee?

mvg,
Chlodo
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
[quote=chlodo]Hallo,

Ik heb een gelijkaardig probleem. Blijkbaar had ik nog een onbetaalde factuur en iemand wist mij te melden dat mijn nummer onbereikbaar was.
Na die factuur gevonden te hebben, heb ik die betaald begin deze maand maar nu is mijn nummer nog altijd onbereikbaar.

Wat is daarmee?

mvg,
Chlodo

Hey Chlodo,

Bedankt om je telefoonnummer bij te voegen aan je profiel! Zo heb ik meteen kunnen kijken wat er juist aan de hand is.

Jouw situatie is wat anders. Je lijn werd afgesloten ivm uitgaande èn inkomende oproepen. Dit omdat er sinds 6 april 2016 geen betaling meer was binnengekomen. Ik zie dat je de openstaande facturen inmiddels hebt voldaan. Ik kan begrijpen dat je nu zo snel mogelijk je lijn geactiveerd wilt hebben!

De reden waarom je lijn nog niet werd gereactiveerd, is omdat er een incassobureau werd ingeschakeld. Dit gebeurt wanneer betalingen voor een lange tijd uitblijven. Hierdoor is er een extra kost van 60 euro bijgekomen.

Je kan deze extra kost betalen via dezelfde gestructureerde mededeling en op hetzelfde BASE bankrekeningnummer als je andere betalingen. Deze gegevens kan je terugvinden op je factuur en in de Klantenzone.

Eens je hebt betaald, ga je naar de BASE-shop omdat er een nieuw contract moet worden getekend. Belangrijk is dat je dit doet voor 23 augustus. Het is namelijk zo dat wanneer je lijn volledig wordt afgesloten je binnen de 28 dagen een nieuw contract dient te tekenen, anders zal je je telefoonnummer niet meer kunnen recupereren. Vergeet ook zeker niet het betaalbewijs van de 60 euro mee te nemen naar de BASE-shop.

Vervolgens zal een interne afdeling je lijn reactiveren. Dit kan tot 48 uur duren.

Moest er iets niet helemaal duidelijk zijn, dan hoor ik het uiteraard graag!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Fan

Hier hetzelfde probleem. Help 😔😔😔 

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Vragen: 1
Reacties: 2

Beste.

Mijn lijn is geblokkeerd omwillen van te laat mijn factuur betaald te hebben. Ik heb ondertussen mijn factuur betaald maar ik kan nog niks doen geen bericht of niks sturen hoe geraakt dit opgelost?

Mvg

Beantwoorden
0 Kudos
Follower
Reacties: 6

@dierickxjo  a écrit :
Hallo, base nieuwe stijl??
Afgesloten zonder verwittiging. Geen sms, niks nada zip... Betaald online, en ondertussen nog steeds niks, nada, zip... onmogelijk om base te contacteren, steeds het zelfde bericht... u hebt niet betaald.
Goeien bal Base!

momenteel idealiter bij de vroegste gelegenheid terug associatie, vanwege overstappen dachten we dat we een maand tot maand domiciliëring hadden, niet dat !! Zal dit zo snel mogelijk doen, wij vertrouwen van Base dat zij dit ook snel doen, in het licht van het feit dat geen contact met het thuisfront niet zo charmant is,

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Fan

Dag Base

Ik denk dat mijn lijn/abonnement ook is afgesloten zonder waarschuwing.

Ondertussen heb ik de facturen betaald, kan deze terug geactiveerd worden?

Mijn nr 0496133071

Beantwoorden
0 Kudos