[quote=Debby]Hi Stefferson!
Goh, ik kan me heel goed voorstellen dat het heel onaangenaam is om geen contact te hebben met het thuisfront!
Ik zag dat je je profiel nog niet hebt aangevuld met je telefoonnummer. Kan je dit misschien even doen? Dan kijk ik of de betaling al dan niet binnen is, zodat ik je lijn kan reactiveren.
Wel heel belangrijk wanneer je in het buitenland bent: indien je lijn wordt gereactiveerd nadat je afgesloten werd ivm een te late betaling, dien je je toestel regelmatig aan en uit te zetten. Dit komt omdat de simkaart meer moeite heeft om een buitenlands signaal op te pikken dan wanneer je dit voor zou hebben in België.
Wat betreft de
domiciliëring. Wel een heel goed idee om deze te willen activeren! Je kan dit doen via de
Klantenzone. Je wordt verwittigd via sms wanneer de domiciliëring actief staat.
Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?
Bedankt alvast!
Groetjes,
Debby
vercauteren stefaan