annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn lijn werd afgesloten nog voor de factuur betaald moet zijn !

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 2
hoe komt het dat ik ben afgesloten als mijn rekening 2 februari betaald moet zijn terwijl we nog maar 1 februari zijn ?!
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (4)
Leesfanaat
kan de klantendienst ook niet bereiken want daar krijg je alleen de keuze uit betalen via credietkaart of een smsje krijgen met de betalingsgegevens ... heb een uur geleden via facebook een chatbericht gestuurd en daar word ook niet op gereageerd . ik heb er stillaan genoeg van !
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Beste Elmolinake,

Kan het misschien zijn dat de factuur van vorige maand nog openstaat? Je lijn wordt pas geblokkeerd wanneer je vorige factuur te laat is en de vervaldatum van de laatste factuur eraan komt. Jammer genoeg kan ik dit niet voor je controleren aangezien je je telefoonnummer niet hebt toegevoegd aan je profiel.

Via de Klantenzone kan je nakijken welke facturen er nog niet zijn betaald. Daar zal je meer duidelijkheid krijgen over de vervaldatums. Klopt er toch iets niet? Dan zullen onze collega's via Facebook je verder helpen. Je krijgt zo snel mogelijk antwoord Elmolinake.

Ik kan me voorstellen dat het heel vervelend is dat je niet meer kan bellen Smiley Verdrietig . Surf naar deze link voor tips om zo snel mogelijk je lijn te laten reactiveren.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Leesfanaat
het is al opgelost maar toch bedankt
Beantwoorden
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Dat is fijn om te horen Elmolinake en graag gedaan hoor Smiley Knipoog ! Groetjes, Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes