annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn lijn werd geblokkeerd. Ik heb betaald. Wie kan ik contacteren om mijn lijn te laten reactiveren?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
heb over een klein uurtje een openstaande factuur betaald ,ik ben nog altijd buiten dienst weet er iemand waar ik naar toe kan bellen of mailen om terug in dienst te geraken aub ?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (13)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey Hildeken!

Ik zag dat je lijn vandaag door een collega werd gereactiveerd. Gelukkig is het ondertussen in orde Smiley Erg vrolijk !

Hier heb ik wat tips om de reactivatie de volgende keer wat vlotter te laten verlopen:

1) Betaal via de Klantenzone, MyBASE app of kredietkaart.

  • Je ontvangt een sms ter bevestiging wanneer we de betaling hebben ontvangen. Vervolgens e-mail je een betaalbewijs naar collection@telenetgroup.be. Onze collega's zullen je lijn handmatig reactiveren. Meestal gebeurt dit heel snel! Worst case scenario kan het tot 48 uur duren. Je wordt op de hoogte gebracht via sms.
  • Neem je liever persoonlijk contact op? Dat kan ook! Contacteer ons via Facebook of Twitter op werkdagen tussen 9h00 en 18h00 en we helpen je met alle plezier verder!



2) Betaal via de BASE shop.
Je kan betalen via de automaat in de shop. Vertel onze collega in de shop dat je hebt betaald en de lijn wordt ter plaatse gereactiveerd! Via deze link vind je de dichtsbijzijnde BASE shop bij jouw in de buurt.

3) Betaal je toch liever via bankoverschrijving?
Dat kan natuurlijk ook! In dit geval zien we de betaling niet direct in onze systemen. Stuur een betaalbewijs naar collection@telenetgroup.be en je lijn wordt handmatig gereactiveerd door een collega. Je ontvangt een sms wanneer alles weer in orde is.

Natuurlijk allemaal vrij lastig! Om deze situaties te vermijden, kan je kiezen voor een domiciliëring. Zo hoef je je geen zorgen meer te maken over de betalingen. Heb je hier interesse in? Je kan deze heel makkelijk activeren via de Klantenzone. Je wordt verwittigd via sms wanneer de domiciliëring geactiveerd is.

Heb je nog verdere vragen? Aarzel zeker niet om rond te neuzen op onze Community. Je zal zien dat er veel antwoorden te vinden zijn. Vind je niet wat je zoekt? Vraag het aan onze leden Smiley Knipoog !

Groetjes,
Debby


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Sym
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Beste

Ik heb ten dagen geleden mijn openstaande bedragen via de kbc bank betaald . Ik will dat jullie mijn lijn openzetten a.u.b

Groetjes
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hey Sym,

Welkom op onze community!

Fijn dat je je telefoonnummer hebt toegevoegd aan je community-profiel, want zo heb ik jouw gegevens kunnen terugvinden.

Jouw abonnement werd ondertussen stopgezet wegens openstaande facturen. Je kan je gsm-nummer dus momenteel niet meer gebruiken. Ondertussen hebben we jouw betaling goed mogen ontvangen, waarvoor dank!

Je kan een nieuw abonnement aanvragen in een BASE shop. Doe dit wel snel, want na stopzetting heb je maar 28 dagen de tijd op je gsm-nummer opnieuw te activeren. Hierna ben je het telefoonnummer onherroepelijk kwijt.

Mocht er iets niet duidelijk zijn, laat het ons dan zeker weten Smiley Knipoog

Groetjes,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
geachte,

ik heb het voledige bedrag van mijn factuur betaald en noghtans hebben jullie mijn lijn toch geblokkeerd.

ik zou graag willen dat deze geopend word aub,

mvg Laila Razzok
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Beste,
Ik heb zonet 111,48 euro betaald.wanneer kan gsm gedeblokkeerd worden?
Mvrgr,agnes
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Beste,
Gisteren is mijn factuur betaald, heb daar ook een bevestiging per sms over gehad maar ik kan nog steeds niet bellen
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Vicky,

Wanneer je betaalt via de Klantenzone, My BASE app of kredietkaart, stuur je best zo snel mogelijk een betaalbewijs naar collection@telenetgroup.be of contacteer je onze collega's van de klantendienst via Facebook of Twitter. Doe je dit niet, dan kan het tot 48 uur duren voordat het systeem je lijn automatisch reactiveert. Dit kan je ook lezen in de tips die hierboven gegeven zijn Smiley Knipoog .

Ondertussen heb ik je lijn gereactiveerd. Best nog even je toestel herstarten zodat je weer optimaal gebruik kan maken van onze diensten. Ik kan me voorstellen dat het niet fijn was dat je niet kon bellen. Heb je misschien interesse in een domiciliëring? Dan hoef je je geen zorgen meer te maken over je betalingen. Activeren kan via de Klantenzone.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 602
[quote=lailarzk]geachte,

ik heb het voledige bedrag van mijn factuur betaald en noghtans hebben jullie mijn lijn toch geblokkeerd.

ik zou graag willen dat deze geopend word aub,

mvg Laila Razzok

Hi Lailarzk,

Ik heb je bericht naar deze pagina verplaatst. Bovenaan vind je tips om je lijn zo snel mogelijk weer te kunnen gebruiken.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123
Hallo Agthib,

Ik heb je bericht aan deze pagina toegevoegd.
Hier vind je tips die je mogelijk kunnen helpen.

Groetjes,
Ibi
Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos