annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn lijn werd geblokkeerd. Ik heb betaald. Wie kan ik contacteren om mijn lijn te laten reactiveren?

Beantwoorden
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hallo Agthib,

Ik heb je bericht aan deze pagina toegevoegd.
Hier vind je tips die je mogelijk kunnen helpen.

Groetjes,
Ibi

Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
Ik heb gisteren mijn factuur betaald vandaag is mijn lijn blokeerd heb mail gestuurd met bewijs van betaling maar mijn lijn is nog niet actief wat kan ik nog doen
Beantwoorden
0 Kudos
ibi
Specialist
Vragen: 6
Reacties: 123

Hallo Lale,

Ik heb je bericht hier toegevoegd. Wellicht vind je hier het antwoord op je vraag. 

Groetjes, 

Ibi

Ibi | Oud-moderator
Beantwoorden
0 Kudos
Scout
Vragen: 0
Reacties: 1

Wij hebben blijkbaar de regel van 28 dagen wegens omstandigheden: verhuis, ziekte, vakantie, enz.overschreden en nu zijn we ons GSM nummer kwijt. Deze regel kenden we niet, wij dachten eens betaald het wel in orde zal komen. En nu staan we voor een onaangename verrassing. Deze GSM nummer is van grote waarde voor ons en nu weten we echt niet meer wat we kunnen doen dan enkel om jullie goodwill te vragen. Alle rekeningen zijn reeds lang betaald en wij zouden graag een nieuw contract willen. We zijn ten einde raad.

Het gaat om het nummer van mijn man: Philippe xxx xxxxxxxx, 0xxxxxxxxx.

 

Alvast bedankt!

Beantwoorden
0 Kudos