annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn mobiel internet is op in de helft van de maand maar ik heb niet zoveel gebruikt?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Op 1 dag kreeg ik 2 smsen dat ik 80 procent heb opgebruikt. 30 minuten later was het helemaal op maar de dag voordien had ik nog 48 procent. Hoe kan dit?
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Gegradueerd
Vragen: 5
Reacties: 22
Hey Lisa

Inderdaad, op jouw lopende factuur zie ik dat je meer dan 1GB aan data verbuikt hebt ondertussen.

Er bestaan verschillende mogelijke verklaringen hiervoor. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat bepaalde applicaties op achtergrond updates uitvoeren. Daarnaast verbruikt streaming (bijvoorbeeld bekijken van filmpjes) ook veel data op een korte tijdsperiode. Dat kan je best steeds via WiFi doen.

Kijk zeker al na via jouw toestel welke applicaties het meeste data verbruiken. Dit doe je via de optie 'Instellingen'. Vervolgens klik je op 'Gegevensverbruik'.. Nu kan je zien welke apps welke hoeveelheid data via mobiel internet en hoeveel data via het WiFi-netwerk verbruiken.

Via de optie 'Gegevensverbruik' kan je ook limieten gaan instellen. Voor meer informatie hierover, lees ons artikel 'Ben je die hoge rekeningen door het gebruik van data beu? Hier een geode tip voor Android gebruiker...

Groetjes
Nele
Nele
Just keep your mind open and suck in the experience
Beantwoorden
0 Likes