annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn nummerwijziging is nog steeds niet in orde. Hoe lang kan dit duren?

Beantwoorden
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Hallo allemaal!

Ik heb tien uur geleden mijn nummer laten wijzigen bij base(telefonisch) maar het is nog altijd niet geactiveerd. Telkens als ik iemand wil bellen komt een antwoordapparaat en zegt dat ik mijn herlaadkaart moet laten registreren. Maar ik heb een abonement bij base al jaren. Ik heb al verschillende keren bij base gebeld maar ik moet maar geduld hebben werd er gezegt. Hoe lang kan zo een wijziging duren?

Groetjes Bibi
Beantwoorden
REACTIES (6)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Bibi,

Oei, dat is wel heel lastig dat je nu niet mobiel bent Smiley Verdrietig !

Dus je hebt je originele simkaart behouden en een nummerwijziging aangevraagd? Normaal is het zo dat dit meteen in orde is nadat je je toestel hebt uitgezet. Wanneer dit niet het geval is, kan het zijn dat er een technische fout is opgetreden.

Ik zag dat je je telefoonnummer hebt toegevoegd aan je profiel. Is dit het nieuwe nummer? Ik kan op dat nummer namelijk geen gegevens terugvinden.

Kan je je simkaartnummer via een privébericht doorsturen? Dan check ik graag voor je wat er aan de hand is.

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
Hey Debby!

Naar volle 24 uur is mijn nummer eindelijk verandert en ik men terug mobiel Smiley Vrolijk Alvast bedankt voor u antwoord!

Groetjes Bibi
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Bibi,

Wat fijn om te horen! Gelukkig Smiley Knipoog ! Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd hoor... :$

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Leesfanaat
ik heb ook nog steeds geen bericht ontvangen van mijn vorige provider of base dat mijn gsmnr overgezet is.dit al 2dagen?
Beantwoorden
0 Kudos
Gegradueerd
Vragen: 5
Reacties: 22
Hoi Wilfried

Erg jammer dat je hierop moet wachten.

Heb je ondertussen wel al een bericht ontvangen? Indien niet, voeg dan even jouw gsm-nummer toe aan jouw profiel. (Geen zorgen, dit is enkel zichtbaar voor jou en voor de moderatoren.) Dan kijken we dit voor jou na.

Groeten
Nele
Nele
Just keep your mind open and suck in the experience
Beantwoorden
0 Kudos
Leerling
Reacties: 2

Ik heb het zelfde voor al langer dan 24 uur 

Beantwoorden
0 Kudos