annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn online herlading lukt niet. Wat nu?

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 3
Reacties: 3
Ik probeer te herladen via mijn laptop , ik kies het bedrag maar de betaling lukt niet , via mijn kaart , wat moet ik doen , M.v.g.
Beantwoorden
0 Likes
REACTIE (1)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Martnick,

Het systeem geeft aan dat je drie keer hebt geprobeerd te herladen. Geen enkele betaling is bij ons binnengekomen. Echt heel vreemd Gefrustreerde smiley !

Ik heb een aantal vragen voor je:

  • Heb je herladen via de Klantenzone of via een andere website?
  • Heb je op het einde van het herlaad proces kunnen bevestigen?
  • Heb je een foutmelding gekregen? Zo ja, welke foutmelding?
  • Heb je geprobeerd via verschillende browsers? Bijvoorbeeld Google Chrome, Internet Explorer, Safari, Firefox, Opera...
  • En de belangrijkste vraag; is de betaling van je bankrekening gegaan?


Wist je dat je ook kan herladen via de MyBASE app en via de BASE Top-up app?

Houd je ons op de hoogte?

Bedankt alvast !

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes