annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn oude nummer is nog steeds niet geactiveerd op mijn BASE-simkaart. Wat nu?

Beantwoorden
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 0
Ik heb de overstap gedaan van Lycamobile naar Base met nummer behoud (0xxxxxxxx) , de activatie is gelukt maar ik kan nog steeds niet bellen. Ik heb de bestelling geplaats op 06/04 en ik heb die op 16/04 geactiveerd.
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1
ik heb ook mijn base simkaart geactiveerd met behoud van nummer maar kan alleen maar noodoproepen doen? zelfs mijn contacten komen er niet eens door?
Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hey Vignytchako,

Wat leuk dat je voor BASE gekozen hebt :$ !

Ik zag dat je telefoonnummer actief is op ons netwerk sinds 19 april. Is alles nu wel in orde voor je? Ik heb trouwens je telefoonnummer verborgen op deze pagina. Dit om te vermijden dat je gestalkt zou worden Smiley Knipoog .

Welkom bij BASE!!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602
Hallo Johny,

Werd de connectie van de simkaart van je oude provider al verbroken? Zij moeten het nummer eerst vrijgeven voordat je nummer actief is op het BASE-netwerk. Je ontvangt een sms wanneer dit in orde is. Vanaf dan kan je je BASE-simkaart in het toestel stoppen.

Indien het langer dan enkele dagen duurt voordat je nummer overgedragen is, neem je best contact op met onze klantendienst. Het zou namelijk kunnen dat je oude provider weigert het nummer over te dragen omdat er een fout zit in de gegevens die werden doorgegeven.

Bijvoorbeeld een fout in het simkaartnummer of klantennummer. Komen deze zaken niet overeen, dan wordt de aanvraag automatisch geweigerd door het systeem van je oude provider. Maar geen nood! We zullen een nieuwe aanvraag indienen met de correcte gegevens.

Contacteer de klantendienst telefonisch via 0486 19 1999, via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be of via Facebook/ Twitter.

Alvast welkom bij BASE Johny Smiley Erg vrolijk !

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos