BASE Community
Stel je vraag en help anderen
Stel je vraag en help anderen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Ik zag trouwens dat je op een andere plaats op de Community dezelfde vraag gepost had Laura. Hopelijk vind je het goed dat ik de andere post verwijderd heb . Groetjes, Debby.
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Debby | Moderator
Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .
Heb gisteravond mijn simkaart geactiveerd maar na 24u is het nog steeds niet actief... Heb de klantendienst gebeld en die zeiden dat ik een email moet sturen naar basebusiness.support@telenetgroup.be... Heb het ook gedaan maar geen antwoord gekregen. Kunt u het inorde maken?