annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn simkaart werd vervangen met behoud van nummer. De nieuwe simkaart werkt niet. Wat nu?

Beantwoorden
Fan
Vragen: 1
Reacties: 1
Na 12 jaar was mijn simkaart versleten, wat verstaanbaar is. Ik liet deze gisterenmiddag vervangen met nummerbehoud om 15u. Normaal zou het een kwartiertje duren eer ik weer service had, zeiden ze.
Het is momenteel 20u later en nog steeds geen service... Hoe komt dit?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (7)
Moderator
Vragen: 87
Reacties: 551
Hey Laura,

Je oorspronkelijke simkaart heeft het heel lang volgehouden Smiley Vrolijk . Na een tijd is het normaal dat de kaart aan vervanging toe is. Wat niet normaal is, is dat je zo lang moet wachten totdat de nieuwe simkaart actief is!

Ik zag dat er ondertussen een dossier voor je werd opgemaakt. Je had de simkaart in een ander toestel getest en in dat andere toestel werkte het ook niet. Echt wel heel vreemd, want onze systemen geven aan dat de verwisseling van simkaarten succesvol werd uitgevoerd...

Naar alle waarschijnlijkheid was er iets mis met de nieuwe simkaart die je gekregen had. Mijn collega's hebben je dan ook aangeraden om naar de BASE shop te gaan om opnieuw een verandering van simkaart te laten uitvoeren. Ondertussen heb je dit gedaan. Werkt alles nu?

Onze oprechte excuses dat dit is kunnen gebeuren Laura! Ik kan me voorstellen dat het niet fijn was om zo lang niet bereikbaar te zijn Smiley Verdrietig .

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Moderator

Ik zag trouwens dat je op een andere plaats op de Community dezelfde vraag gepost had Laura. Hopelijk vind je het goed dat ik de andere post verwijderd heb Smiley Knipoog . Groetjes, Debby.

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Fan
Vragen: 1
Hallo!
Ik contacteerde inderdaad de klantendienst, die na tests kon meedelen dat mijn simkaart defect was. Als ik binnen de 7 dagen terug ging naar de shop kon ik mijn nieuwe simkaart gratis verkrijgen. Dit werd geregeld, ik betaalde opnieuw de simkaart ( die nu wel werkt) en de 10 euro kostzn zouden van mijn abonnement afgetrokken worden volgende maand.

bedankt voor de hulp!
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Ahh, goed om te horen dat het nu in orde is Smiley Erg vrolijk ! Ik heb even gecheckt. De 10 euro die je in de BASE shop hebt betaald, wordt afgetrokken van de factuur die je in februari ontvangt. Nogmaals onze excuses voor de last die je hebt ondervonden hoor Laura! Groetjes, Debby.

Beantwoorden
0 Kudos
DZY
Fan
Vragen: 0
Beste ik heb hetzelfde probleem. Echter ben ik zaterdag langs geweest en nu dus een heel weekend niet bereikbaar. Ook tijdens de dag maandag geraak ik er niet. De oude kaart was direct afgesloten maar de nieuwe werkt dus niet. Uiterst vervelend want kan niemand verwittigen. Heb geen vast toestel. Groetjes Daisy
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Beste DZY,

Inderdaad uiterst vervelend Smiley Verdrietig ! Dus je hebt je oude simkaart in de BASE shop laten vervangen door een nieuwe simkaart met behoud van nummer? Het zou kunnen dat de verandering van simkaart in onze systemen is vastgelopen.

Best contacteer je onze klantendienst zodat ze dit voor je kunnen nakijken en natuurlijk kunnen oplossen. Je kan bellen naar 0486 19 1999, e-mailen naar BASE.support@telenetgroup.be of bereik ons via Facebook/ Twitter.

Hopelijk is het snel in orde!

Groetjes,
Debby

Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted
Publisher
Vragen: 0
Reacties: 2

Heb gisteravond mijn simkaart geactiveerd maar na 24u is het nog steeds niet actief... Heb de klantendienst gebeld en die zeiden dat ik een email moet sturen naar basebusiness.support@telenetgroup.be... Heb het ook gedaan maar geen antwoord gekregen. Kunt u het inorde maken?

Beantwoorden
0 Kudos