annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn telefoonnummer staat in het telefoonboek. Ik heb hier niet om gevraagd. Oplossing?

Beantwoorden
fic
Leesfanaat
Vragen: 1
Reacties: 1
Hoi,

Bij de omschakeling van mijn prepaid naar postpaid, kreeg ik de keuze of ik vermeld mocht worden in het 'telefoonboek'.
Ik leef al 17 jaar met een privé-nummer, en dus koos ik uiteraard opnieuw voor 'neen'.
Toch staan sinds kort mijn gegevens op 1207.be
Hoe kan dat gebeuren? En hoe gaat Base dat oplossen?
Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (4)
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Beste Fic,

Dat is inderdaad wel heel erg vervelend! Heel vreemd dat dit is kunnen gebeuren.

Je kan op twee manieren je gegevens in de telefoongidsen beheren:

1) Via de Klantenzone.
Hier heb je de mogelijkheid om de registratie van je nummer zelf te activeren of te deactiveren.

2) Via de klantendienst of BASE-shop.
Je kan bellen naar 1999 of een BASE-shop binnenspringen. Vervolgens zullen mijn collega's je verzoek inwilligen.

Het duurt ongeveer 1 maand om een telefoonnummer te verwijderen of te registreren in de online telefoongidsen. Voor een papieren gouden gids of witte gids, zal de aanpassing in de volgende editie gebeuren.

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
fic
Leesfanaat
Vragen: 1
Debby,

Dank voor je antwoord...
Ondertussen heb ik ook al de papieren gids ontvangen, en ook daar sta ik in!
Ik zal maar een nieuw nummer aanvragen??? Op kosten van Base!
Wordt mijn privacy dan wel gegarandeerd?

Groetjes,
f.
Beantwoorden
0 Likes
Episch
Vragen: 88
Reacties: 602

Hey Fic,

Kan je je profiel vervolledigen van de Community? Dan heb ik je telefoonnummer en kan ik nagaan wat er precies is gebeurd.

Geef je me een seintje wanneer je het nodige hebt gedaan?

Bedankt alvast!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Vrijwilliger
Vragen: 0

ersan komec

xxxxxxxxxx  xx

xxxx xxxx

Beantwoorden
0 Likes