annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Base App en Klantenzone tellen verbruik niet meer...

Beantwoorden
Publisher
Vragen: 1
Reacties: 2
Vorige maand ben ik voor ongeveer 7 EUR over de limiet gegaan (internet nochtans meteen afgezet na sms melding 100% verbruik). Ik heb toen vraag gesteld waarom er zoveel verschil zat tussen de gegevens van de BASE App/Klantenzone en effectief verbruik via bericht consult naar 1912. (in mijn geval 400MB ofwel een foutenmarge van 40%). Ik kreeg een technisch weinig waarschijnlijke uitleg ivm openstaande verbindingen. Na een week zat het verschil van 400MB er nog altijd op, dus verklaring openstaande verbindingen slaat nergens op. Toevallig vroeg ik verleden week het verbruik via de klantenzone op en zag ik dat mijn verbruik gewoon niet meer bijgewerkt wordt. Van mijn 3 abbo's staan er 2 met een héééél recente bijwerkdatum. De 3e staat op begin juni. Ik heb dit al gemeld, maar daar komt geen reactie op. Misschien dat er hier iemand meeleest?
Beantwoorden
0 Kudos
REACTIES (3)
Moderator
Vragen: 88
Reacties: 581
Hallo Davy,

De consult informatie in de My BASE app wordt niet weergegeven in realtime. Er kan een verschil tot twee uur zijn. Dat de bijwerkdatum van één van je telefoonnummers dateert van 3 juni, is dan ook niet normaal :@ .

Het spijt me te horen dat je nog geen feedback ontvangen hebt van de helpdesk. Heb je contact opgenomen via e-mail naar BASE.support@telenetgroup.be? Dan kan het inderdaad langer duren voordat je een antwoord terug ontvangt. Je kan ook bellen naar 1999 (geopend 24/24) of neem contact op via Facebook/ Twitter (geopend tijdens werkdagen tussen 09h00 - 18h00).

Ondertussen kan je je resterende MB's en minuten checken door een sms te sturen naar 1912 met daarin het woord CONSULT.

Onze excuses voor het ongemak Davy!

Groetjes,
Debby

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Debby | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos
Publisher
Vragen: 1
Reacties: 2
Aangezien je geen screenshots kan sturen via telefoon werd alles via mail gestuurd. De conversatie is ook zo te zien via het klantenportaal. Ondertussen alweer een week verder zonder antwoord. Ik ga gewoon mijn abbo's opzeggen. De professionele contracten van Telenet Business die ik onderhandel voor mijn werkgever zullen ook volgen. Het motto van 'klanten eerst' en de percentages van 78% beantwoord binnen 48h blijkt nogal selectief te zijn.
Beantwoorden
0 Kudos
Moderator
Vragen: 16
Reacties: 289
Hallo Davy,

Mijn collega's zullen je e-mail zo snel mogelijk beantwoorden. Indien we een fout constateren op je verbruik, dan is het aan ons om dit te corrigeren. Ik hoop dat je nog een beetje geduld hebt, zodat mijn collega's dit grondig kunnen onderzoeken.

Groeten,
Abdel

”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Abdel | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Kudos