annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Base-app werkt niet meer

Beantwoorden
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Hallo,

 

Ik sukkel al een tijdje met de base app. Hij werkt een lange tijd wel. En plots werkt hij niet meer via 4g. Heb alles machtigingen nagezien. En ook de mobiele gegevens staan op voor de app.  Heb ook cache geheugen gewist. Opnieuw opgestart en opnieuw geïnstalleerd.  Paswoord vernieuwd. Het werkt alleen maar met wifi.  Ook al contact gehad met base maar geen oplossing.  Ik kan mijn verbruik niet nazien .ben  ik hier de enigste , of zijn er nog mensen ? 

Als er oplossingen zijn je mag ze altijd geven !

 

Alvast bedankt !

Beantwoorden
0 Likes
REACTIES (8)
Highlighted
Professor
Vragen: 0
Reacties: 42

Hey @Lpke666 ,

 

Wat goed dat je al die zaken al getest hebt! 
Het is zeker en vast niet de bedoeling dat je de app niet kan gebruiken.

 

Ik raad je aan om volgende informatie te bezorgen aan onze collega's via Social media op Facebook of Twitter:

Type toestel/ versie besturingssysteem/ screenshots/ de login die je gebruikt

 

 

We helpen je hier graag mee verder!

Groetjes,

 


”https://community.base.be/html/assets/Base-logo-small.png?version=preview”Joyce | Moderator

Maak kennis met de moderatoren en ontdek meer over de werking van onze community .

Beantwoorden
0 Likes
Vrijwilliger
Vragen: 1
Reacties: 1

Dag @Joyce 

 

Dit heb ik al 6 keer gedaan  het type van Software enz ... bezorgd. En er gebeurd nog niks.  Het enige dat ze zeggen is dat ik me moet inloggen via de website . Maar dat is niet de bedoeling. Ik ben het stilaan beu aan het worden. Dat het niet werkt. En ook iedere keer het zelfde probleem aankaarten.  Het is niet leuk. Zeker als het niet opgelost geraakt. 

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Universitair
Vragen: 1
Reacties: 5

@Lpke666  Bezorg ons gerust bovenstaande informatie via Facebook of Twitter. Dan onderzoeken we dit graag verder voor je. 

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 1

Mijn OPLOSSING  !!!!

 

Ik heb sinds juni 2019 mijn Base-app niet kunnen gebruiken na een toestel verandering. De app verschillende keren opnieuw geïnstalleerd. Alle machtigingen nagekeken. Tot drie keer toe beroep gedaan op de technische dienst zonder resultaat. Tot ik twee dagen geleden zelf tot de oplossing kwam.

 

Omdat letterlijk alles werkte via 4G, apps, internet, etc.. Heb ik nooit stilgestaan bij de DATA instellingen. Wel ik heb alle details overlopen en het bleek dat er fouten in zaten.

 

'Proxy' was ingevuld en moet LEEG zijn

'Poort' was ingevuld en moet LEEG zijn

Verificatie stond niet op 'PAP' en dat moet WEL + 'APN-type' was niet aangeduid en moet WEL.

 

Als je twijfelt kijk dan eens op de Base website en kies jouw toestel en HANDMATIG instellen.

Op hoop dat dit voor jou en iedereen die problemen heeft met de My Base-app.

 

De grootste nalatigheid van de Base klantendienst is geweest dat ze deze simpele basis stap over het hoofd hebben gezien, nml de allereerste allersimpelste basis instellingen nakijken of laten nakijken.

 

Succes,

Philip

 

 

 

 

 

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Vrijwilliger
Vragen: 0
Reacties: 1

En er gebeurd nog niks.  Het enige dat ze zeggen is dat ik me moet inloggen via de website . Maar dat is niet de bedoeling. Ik ben het stilaan beu aan het worden.

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 7

Hoi esthersz, 

Ik begrijp dat dit vervelend is want dat is inderdaad niet de bedoeling.. 

Kan je ons volgende informatie bezorgen aan onze collega's via Social media op Facebook of Twitter:

Type toestel/ versie besturingssysteem/ screenshots/ de login die je gebruikt

Dan helpen we je graag verder met dit probleem!

Groetjes, 
Dania

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Leesfanaat
Vragen: 0
Reacties: 1

I have exactly the same problem. Anyone got a suggestion DQFanSurvey?

Beantwoorden
0 Likes
Highlighted
Moderator
Vragen: 0
Reacties: 5

Hi Julius_Lionel!

 

You can always send us a message via Facebook or Twitter and then we can investigate this. 

 

Thanks!

Kind regards,

Eva

Beantwoorden
0 Likes